[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Wybrany model:

R nineT Racer

Rozwiń
Półowiewka i sportowe malowanie maszyn BMW z przeszłości to udane nawiązania do klimatu z lat 70. ub. wieku. Z kolei chłodzony powietrzem i olejem bokser o pojemności 1170 cm3 i mocy 110 KM, zawieszenia (widelec teleskopowy i Paralever) oraz hamulce (z przodu dwie tarcze o średnicy 320 mm) z ABS-em w standardzie to przejawy współczesności. Mało tego – modułowa budowa, bazująca na modelu R nineT, otwiera szerokie pole dla przeróbek. Dzięki nim masz szansę ujeżdżać jedynego w swoim rodzaju Racera. Nawet wersja standardowa imponuje dbałością o detale – wystarczy rzut oka na kute i anodowane półki oraz sety podnóżków. Ukłonem w stronę miłośników sprzętów sportowych jest krótszy w wersji podstawowej rozstaw osi, mniejsze wyprzedzenie i ostrzejszy kąt główki ramy.
REKLAMA
REKLAMA