KTM 390 Duke

Rozwiń
Dzięki charakterystycznemu designowi oraz singlowi o mocy 44 KM, 390 Duke stał się najlepiej sprzedającą się maszyną klasy 300. Nowy, megaczytelny wyświetlacz TFT i system My Ride (możliwość sprzężenia smartfona z kokpitem motocykla) mają przyciągnąć do salonów młodych ludzi. Funkcje zestawu głośnomówiącego oraz odtwarzacz audio można obsługiwać przełącznikami na kierownicy. Maszynę poddano małemu liftingowi: reflektor o agresywnym designie zamiast żarówek ma teraz diody LED, pojemność zbiornika paliwa wzrosła z 11 do 13,4 litra, a tylny stelaż ramy został do niej przykręcony. Ponadto Austriacy poprawili hamulce, które krytykowano za skłonność do fadingu: zacisk hamulcowy na przednim kole wgryza się teraz w tarczę powiększoną z 300 do 320 mm.

Dane techniczne

Dane ogólne:
KTM 390 Duke
Kategoria motocykla:
nakedy
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
373 cm3
Moc
44 KM
Maks. moment obrotowy
35,0 Nm
Masa
148 kg
Ładownośc
187 kg
Wysokość siedzenia
800 mm
Prędkość maksymalna
160 km/h
Sport
Komfort
20%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli KTM 390 Duke

Test KTM 390 Duke: przepis na miasto Testy 13 listopada 2013, 14:38

Test KTM 390 Duke: przepis na miasto

W ramę „125” zamontuj mocniejszy silnik i wypasione zawieszenia – oto sprawdzony przepis na małego i lekkiego wymiatacza.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki KTM

KTM 890 Adventure 2022 Motocykle 4 stycznia 2021, 13:54

KTM testuje nowe 890 Adventure 2022. Będzie więcej twardziela w dziku!

Bardziej muskularna sylwetka, nawiązująca do większych braci – taki będzie nowy KTM 890 Adventure. 

Nowości 2021: KTM 890 Adventure R Rally, przejazd przez wodę na tylnym kole Motocykle 30 grudnia 2020, 12:54

KTM 490 Duke/Adventure. Pierer zapowiada atak na klasę 500

KTM z modelem 490 Adventure może zagrozić pozycji Benelli i Hondy w segmencie. 

KTM 1290 Super Adventure s Motocykle 28 grudnia 2020, 10:26

Nadjeżdża KTM 1290 Super Adventure 2021. Będą zmiany, ale nie rewolucja

Adaptacyjny tempomat z radarem to najważniejsza zmiana, która czeka nas w KTM 1290 Super Adventure.

REKLAMA