[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

KTM Freeride 250 R

Ten sprzęt i Freeride 350 mają tę samą ramę, „250” odróżniają od „350” trialowe kapcie i napęd – dwusuwowy silnik o pojemności 249 cm3. Jego blok pochodzi ze sportowego enduro 250 EXC, tyle że inny jest cylinder. Mocne strony tego lekkiego enduro to bardzo niska masa, poręczność oraz spora moc generowana już od niskich obrotów. Freeride z dwusuwem jest o 7 kg lżejszy od wersji czterosuwowej.

Dane techniczne

Dane ogólne:
KTM Freeride 250 R
Kategoria motocykla:
enduro
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
249 cm3
Moc
7 KM
Maks. moment obrotowy
b.d.
Masa
98 kg
Wysokość siedzenia
915 mm
Sport
Komfort
20%
20%
Na co dzień
Na wakacje
0%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli KTM Freeride 250 R

KTM Freeride 250 R 26: Niech żyje wolność Raport z jazdy 20 października 2014, 10:32

KTM Freeride 250 R 26: Niech żyje wolność

Udany debiut Freeride’a 350 spowodował, że KTM przygotował dla fanów wolności wersję z dwusuwowym serduchem o pojemności szklanki.   

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki KTM

Motocykle prototypowe, koncepcyjne Różne 29 kwietnia 2018, 09:00

Wyczekane smakuje najlepiej: TOP 5 prototypów

Oto 5 najbardziej oczekiwanych, motocyklowych prototypów. 

KTM Freeride E-XC Różne 16 kwietnia 2018, 11:36

KTM Freeride E-XC - elektryczne enduro nowej generacji

Elektryczne enduro od KTM-a drugiej generacji nie jest rewolucją, jest natomiast krokiem we właściwą stronę. Więcej mocy i pojemniejsza bateria to tylko dwie ze zmian.

KTM 790 Duke - prototyp Motocykle 9 listopada 2016, 10:24

KTM 790 Duke - prototyp

Po raz pierwszy w historii KTM skonstruował dwucylindrowy rzędowy silnik! Na dobry początek trafi on do ostrego nakeda - na razie Duke 790 jest prototypem.

REKLAMA