[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

KTM 690 SMC

Najbardziej sportowe supermoto KTM-a bazuje na 690 Enduro, litera C zaś to skrót od „competition”. Filigranowa rama grzbietowa i samonośny tył ramy sprawiają, że jest on lżejszy od Enduro. Sięgnięcie po produkty WP zapewniło skoki zawieszeń 275 mm z przodu i 265 z tyłu. Zbiornik mieści 12 litrów paliwa. SMC uwielbia szybkie sprinty między światłami i ciasne winkle torów kartingowych. Singiel kręci żywiołowo, jedyny minus to nieco twardy widelec.

Dane techniczne

Dane ogólne:
KTM 690 SMC
Kategoria motocykla:
supermoto
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
654 cm3
Moc
63 KM
Maks. moment obrotowy
64,0 Nm
Masa
149 kg
Ładownośc
201 kg
Wysokość siedzenia
900 mm
Prędkość maksymalna
186 km/h
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli KTM 690 SMC

Husqvarna SMS i KTM 690 SMC – euforia Testy porównawcze 20 maja 2011, 17:28

Husqvarna SMS i KTM 690 SMC – euforia

Spora pojemność i niewielka masa – to w jednocylindrowych supermoto najbardziej kręci bikerów. Husqvarna SMS chce dokopać dominującemu w tej klasie KTM-owi.

KTM 690 Duke vs 690 Enduro vs 690 SMC Testy 21 marca 2008, 15:01

KTM 690 Duke vs 690 Enduro vs 690 SMC

Takich dwóch jak tych trzech nie ma ani jednego i pewnie jeszcze długo nie będzie. KTM pociągnął serią i wypuścił od razu trzy modele z singlem o pojemności 690 cm3. W kupie raźniej!

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki KTM

Motocykle prototypowe, koncepcyjne Różne 29 kwietnia 2018, 09:00

Wyczekane smakuje najlepiej: TOP 5 prototypów

Oto 5 najbardziej oczekiwanych, motocyklowych prototypów. 

KTM Freeride E-XC Różne 16 kwietnia 2018, 11:36

KTM Freeride E-XC - elektryczne enduro nowej generacji

Elektryczne enduro od KTM-a drugiej generacji nie jest rewolucją, jest natomiast krokiem we właściwą stronę. Więcej mocy i pojemniejsza bateria to tylko dwie ze zmian.

KTM 790 Duke - prototyp Motocykle 9 listopada 2016, 10:24

KTM 790 Duke - prototyp

Po raz pierwszy w historii KTM skonstruował dwucylindrowy rzędowy silnik! Na dobry początek trafi on do ostrego nakeda - na razie Duke 790 jest prototypem.

REKLAMA