[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

KTM 690 SMC R

Rozwiń
690 SMC to jeden z naszych ulubionych modeli jeżdżących po asfalcie. Jest lekki, niesamowicie mocny i bezkompromisowy. Na dodatek mamy tu do czynienia z jedną z maszyn zbudowanych według starej szkoły, która nad elektronikę stawia umiejętność ogarnięcia mocarnego singla. Mocno sportowego charakteru SMC R Duke’a nie da się niczym zastąpić, ponieważ dzięki mocy 67 KM, masie 156 kg i wąskiej talii bike znakomicie radzi sobie na wąskich i pełnych ciasnych winkli górskich drogach. Gdy pojawił się na torze kartingowym, we wprawnych rękach potrafił pozostawić daleko za sobą sportowe „450” supermoto. Prawdę powiedziawszy, dzisiaj nikt oprócz KTM-a już nie produkuje takich maszyn. A szkoda... Największą konkurencją jest dla niego koncernowa siostra, czyli Husqvarna 701 Supermoto.

Dane techniczne

Dane ogólne:
KTM 690 SMC R
Kategoria motocykla:
supermoto
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
690 cm3
Moc
67 KM
Maks. moment obrotowy
68,0 Nm
Masa
149 kg
Ładownośc
201 kg
Wysokość siedzenia
930 mm
Prędkość maksymalna
180 km/h
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli KTM 690 SMC R

KTM 690 SMC R vs Ducati Hypermotard SP: Dziki i dzikszy Testy porównawcze 7 lutego 2014, 09:55

KTM 690 SMC R vs Ducati Hypermotard SP: Dziki i dzikszy

Mocno odświeżony KTM 690 SMC R miał postawić na nogi nieco podupadły segment jednocylindrowych supermoto. Austriacy oficjalnie odtrąbili sukces. A my ich sprawdzamy.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki KTM

Motocykle prototypowe, koncepcyjne Różne 29 kwietnia 2018, 09:00

Wyczekane smakuje najlepiej: TOP 5 prototypów

Oto 5 najbardziej oczekiwanych, motocyklowych prototypów. 

KTM Freeride E-XC Różne 16 kwietnia 2018, 11:36

KTM Freeride E-XC - elektryczne enduro nowej generacji

Elektryczne enduro od KTM-a drugiej generacji nie jest rewolucją, jest natomiast krokiem we właściwą stronę. Więcej mocy i pojemniejsza bateria to tylko dwie ze zmian.

KTM 790 Duke - prototyp Motocykle 9 listopada 2016, 10:24

KTM 790 Duke - prototyp

Po raz pierwszy w historii KTM skonstruował dwucylindrowy rzędowy silnik! Na dobry początek trafi on do ostrego nakeda - na razie Duke 790 jest prototypem.

REKLAMA