REKLAMA

Moto Guzzi V7 Special

V7 Special nieco zmienił wygląd, ale technicznie jest to nadal ta sama maszyna. Szprychowane felgi zamiast chromu są pokryte czarnym lakierem. Zmieniono malowanie. Teraz dzięki skośnym paskom motocykl jeszcze bardziej przypomina pierwsze maszyny serii V7. A jeśli ktoś odczuwa potrzebę podkreślenia swego indywidualizmu – może sięgnąć po bogatą gamę akcesoriów, w tym lekkie sportowe tłumiki Arrow.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Moto Guzzi V7 Special
Kategoria motocykla:
nakedy, klasyczne
Układ i liczba cylindrów
V 2
Pojemność
744 cm3
Moc
48 KM
Maks. moment obrotowy
58,5 Nm
Masa
198 kg
Ładownośc
203 kg
Wysokość siedzenia
805 mm
Prędkość maksymalna
165 km/h
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
40%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli Moto Guzzi V7 Special

Moto Guzzi V7 II Racer/Stone/Special: Odświeżony klasyk Raport z jazdy 14 stycznia 2015, 12:01

Moto Guzzi V7 II Racer/Stone/Special: Odświeżony klasyk

Doczekaliśmy się kolejnej wersji Moto Guzzi V7. Choć jest old schoolowo stylizowaną maszyną, to teraz może pochwalić się kontrolą trakcji, ABS-em i sześciobiegową skrzynią. 

Harley-Davidson Sportster 883 Roadster, Kawasaki W 800 Special Edition, Moto Guzzi V7 Special, Triumph Bonneville T100 - test klasyków 2012 Testy porównawcze 8 listopada 2012, 11:10

Harley-Davidson Sportster 883 Roadster, Kawasaki W 800 Special Edition, Moto Guzzi V7 Special, Triumph Bonneville T100 - test klasyków 2012

Gdy masz dość kryzysu gospodarczego, pracy i dzisiejszego świata, gdy czujesz, że musisz wyrwać się z kieratu codzienności i odnaleźć spokój – wówczas najlepszą receptą będzie jedna z tych maszyn.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Moto Guzzi

Moto Guzzi V7 Special tańsze! Motocykle 18 lipca 2012, 14:03

Moto Guzzi V7 Special tańsze!

W aktualnym numerze popełniliśmy niewielką gafę i podaliśmy odrobinę za wysoką cenę Gutka.

REKLAMA