[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

MV Agusta F4 RR

Rozwiń
Jedna seria, trzy motocykle: F4, F4R, F4RR. Sportowe geny mają wszystkie, ale im więcej R w nazwie, tym więcej tych genów, bardziej wypasione wyposażenie i wyższa cena. Pod nazwą F4 RR kryją się m.in. elektronicznie regulowane zawieszenia Öhlinsa, amortyzator skrętu i tytanowe korbowody. Ciut uboższe wersje F4R i F4 dzielą z najbogatszą (wbrew obowiązującej modzie) poprowadzony pod zadupkiem wydech zakończony czterema lufami, kute felgi, ABS i tylne światło. Jednak to, co najważniejsze, kryje się w widelcu i zawieszeniach. Tutaj z daleka widać różnice między wersjami: regulowany widelec Marzocchi i amortyzator Sachsa w F4, podzespoły Öhlinsa w modelu R oraz Öhlinsa z najwyższej półki z elektroniczną kontrolą w RR. Za najbardziej wypasioną wersję trzeba też najwięcej zapłacić – 110 040 zł.

Dane techniczne

Dane ogólne:
MV Agusta F4 RR
Kategoria motocykla:
sportowe
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 4
Pojemność
998 cm3
Moc
201 KM
Maks. moment obrotowy
111,0 Nm
Masa
205 kg
Ładownośc
190 kg
Wysokość siedzenia
830 mm
Prędkość maksymalna
297 km/h
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
0%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli MV Agusta F4 RR

MV Agusta F4 RR: potęga marzeń Testy 8 listopada 2013, 11:14

MV Agusta F4 RR: potęga marzeń

Jedni marzą o naprawianiu świata, inni o podboju kosmosu czy o podróży w czasie. Na szczęście niektórym do szczęścia wystarczą motocykle. Żeby daleko nie szukać – MV Agusta F4 RR.

APRILIA RSV4 Factory APRC, BMW S 1000 RR, DUCATI 1199 Panigale S, HONDA FireBlade, KAWASAKI Ninja ZX-10R, KTM 1190 RC8 R, MV AGUSTA F4 RR, SUZUKI GSX-R 1000, YAMAHA YZF-R1 2012 cz.3 Testy porównawcze 22 listopada 2012, 09:39

APRILIA RSV4 Factory APRC, BMW S 1000 RR, DUCATI 1199 Panigale S, HONDA FireBlade, KAWASAKI Ninja ZX-10R, KTM 1190 RC8 R, MV AGUSTA F4 RR, SUZUKI GSX-R 1000, YAMAHA YZF-R1 2012 cz.3

Ludzie z Ducati przeszli samych siebie: Panigale ma najmocniejszą V-dwójkę wszech czasów, a także masę elektroniki i specjalny zestaw deflektorów poprawiących aerodynamikę. Czy na okrągłym torze w Nardò pokona resztę stawki?

APRILIA RSV4 Factory APRC, BMW S 1000 RR, DUCATI 1199 Panigale S, HONDA FireBlade, KAWASAKI Ninja ZX-10R, KTM 1190 RC8 R, MV AGUSTA F4 RR, SUZUKI GSX-R 1000, YAMAHA YZF-R1 2012 część 2. Testy porównawcze 9 października 2012, 14:54

APRILIA RSV4 Factory APRC, BMW S 1000 RR, DUCATI 1199 Panigale S, HONDA FireBlade, KAWASAKI Ninja ZX-10R, KTM 1190 RC8 R, MV AGUSTA F4 RR, SUZUKI GSX-R 1000, YAMAHA YZF-R1 2012 część 2.

Najpierw sforę superbike’ów przegoniliśmy po mieście i na szosie. Sprzęty przypominały wtedy rozwścieczone tygrysy miotające się w klatce. Teraz maszyny mogą dać czadu. Drugi etap to tor Alcarrás.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki MV Agusta

7 najlepszych włoskich klasyków Motocykle 12 września 2019, 12:00

7 najlepszych włoskich klasyków

Właściwie każda włoska marka w swoim czasie produkowała motocykle, które zasługują na miano kultowych. Przedstawiamy najbardziej spektakularne włoskie motocykle.

MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro Motocykle 28 listopada 2018, 09:00

Najpiękniejsza i piekielnie mocna - MV Agusta Brutale Serie Oro

Poznaj MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro - najmocniejszego seryjnego nakeda na rynku.

MV Agusta Dragster 800 RR. Limitowana wersja Pirelli Motocykle 30 września 2018, 12:32

MV Agusta Dragster 800 RR. Limitowana wersja Pirelli

Limitowana MV Agutsa Dragster 800 RR stworzona we współpracy z Pirelli wygląda jak milion dolarów. Efekt współpracy dwóch włoskich legend jest zdumiewający.

REKLAMA