Wybrany model:

Royal Enfield Continental GT
Tego café racera w starym stylu napędza długoskokowy silnik, który ładnie brzmi, nie szarpie łańcuchem ani nie wyrywa rąk z barków. Czy to może się podobać? Oczywiście że tak! Ten zbudowany na bazie Bulleta motocykl zwraca na siebie uwagę fajnymi detalami – klasycznym zbiornikiem paliwa, aluminiowym błotnikiem i kanapą utrzymaną w stylistyce typowej dla café racerów. Powiew nowoczesności to wtrysk paliwa.Dane techniczne
Testy motocykli Royal Enfield Continental GT

Test cafe racerów: Kawasaki W 800 Cafe vs. Royal Enfield Continental GT 650
Te dwa café racery łączy wiele: styl, linie sylwetek, chłodzone wiatrem silniki i łatwa do okiełznania moc 48 KM. Jednak mimo tych podobieństw są to dwie zupełnie różne maszyny.
-c6b1f3f92b544a34b6f801192eb81a0f.jpg)
Royal Enfield Continental GT i Yamaha SR 400
Yamaha SR 400 jest niemal bez zmian produkowana od 1978 r. Ostatnio ten model zawędrował także do Europy. Czekał tu na nią hinduski Royal Enfield Continental GT – w prostej linii potomek angielskich maszyn z połowy zeszłego stulecia.
Wiadomości dotyczące marki Royal Enfield

Spotkanie miłośników Royal Enfielda
Tradycja wspólnych zlotów trwa już 11 lat!

Wasze podróże: Podnóże Himalajów
Himalaje nie jedno mają imię. Z jednej strony to ośnieżone szczyty, a z drugiej górskie pustynie. Jeden z naszych czytelników zasmakował tego podróżując na swojej maszynie.

Motocyklem przez Himalaje
„Księżycowa Autostrada. Motocyklem przez Himalaje” to książka opowiadająca o podróży ojca z synem u podnóży Himalajów na dwóch motocyklach Royal Enfield.
- MOTOCYKLE UŻYWANE Pojedynek motocykli używanych: Benelli Leoncino vs Bajaj Dominar
- TESTY AKCESORIÓW Test produktu - buty Alpinestars Ridge V2 WP
- MOTOCYKLE UŻYWANE Motocykle używane: Honda XL 1000 V Varadero kontra Aprilia ETV 1000 Caponord
- TURYSTYKA I PODRÓŻE Turystyka po Tatrach - pętla z widokami
- TESTY AKCESORIÓW Bielizna Rev’it! Supersonic [TEST]
REKLAMA