[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Triumph Sprint GT

Sprint GT to kompilacja wielu stylów. Pozycja jeźdźca w dalszym ciągu jest raczej sportowa, a komfort typowy dla maszyn turystycznych. GT nie jest zbyt poręczny, za to stabilnie trzyma tor jazdy. Silnik jest oszczędny i elastyczny. Ta ostatnia cecha pozwala oszczędnie traktować twardo pracującą skrzynię biegów. Podczas hamowania zachowuje się stabilnie, ale wymaga sporej siły w dłoni. ABS pomaga zachować spokój ducha.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Triumph Sprint GT
Kategoria motocykla:
turystyczne, uniwersalne
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 3
Pojemność
1050 cm3
Moc
130 KM
Maks. moment obrotowy
108,0 Nm
Masa
268 kg
Ładownośc
215 kg
Wysokość siedzenia
815 mm
Prędkość maksymalna
230 km/h
Sport
Komfort
60%
20%
Na co dzień
Na wakacje
60%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli Triumph Sprint GT

Triumph Sprint GT, Suzuki GSX 1250 FA – następne pokolenie Testy porównawcze 10 kwietnia 2011, 16:49

Triumph Sprint GT, Suzuki GSX 1250 FA – następne pokolenie

Wyspiarze mają nowe dziecko: miłośnicy długich wypraw mogą teraz dosiąść albo Sprinta ST, albo Sprinta GT. Rywalizuje z nim ubrany od stóp do głów Bandit, czyli Suzuki GSX 1250 FA.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Triumph

Nowy Triumph Sprint GT 1050 Motocykle 18 maja 2010, 14:08

Nowy Triumph Sprint GT 1050

Po pięciu latach od pojawienia się na rynku Triumpha Sprinta ST, debiutuje Sprint GT.

REKLAMA