Wybrany model:

Triumph Tiger 1050 SE
17-calowe szosowe opony, skoki zawieszeń typowe dla funbike’ów – ten sprzęt bardziej niż podróżnym enduro jest turystycznym supermoto. W dalszym ciągu napędza go świetny trzycylindrowiec, zapewniający niezrównane wrażenia jazdy. Pod względem ochrony przed wiatrem i systemu bagażowego niestety nieco odstaje od konkurencji. Wersja SE ma centralną podstawkę, kufry, handbary i ABS w serii.Dane techniczne
Testy motocykli Triumph Tiger 1050 SE

Ducati Multistrada 1200 S, Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 SE
Z bagażem na długą wyprawę albo krótki wypad z wymiataniem po winklach. Do tej pory sprzęty, które były w stanie wykonać tak duży szpagat użytkowy, miały silniki dwu- i trzycylindrowe. Teraz do tej grupy dołącza Kawasaki Versys 1000 z czterocylindrową rzędówką.

KTM 990 SM T, Triumph Tiger 1050 SE – blisko remisu
Tym razem to nie była kibolska ustawka. Jej organizatorami byliśmy my. Starły się w niej KTM 990 SM T z ABS-em i Triumph Tiger 1050 SE. Kto stał po niej na własnych nogach?
Wiadomości dotyczące marki Triumph

Kwietniowy MOTOCYKL już w sprzedaży!
MOTOCYKL 4/2012 już w sprzedaży! Jak zwykle znajdziecie w nim sporo ciekawych tematów!
- MOTOCYKLE UŻYWANE Pojedynek motocykli używanych: Benelli Leoncino vs Bajaj Dominar
- TESTY AKCESORIÓW Test produktu - buty Alpinestars Ridge V2 WP
- MOTOCYKLE UŻYWANE Motocykle używane: Honda XL 1000 V Varadero kontra Aprilia ETV 1000 Caponord
- TURYSTYKA I PODRÓŻE Turystyka po Tatrach - pętla z widokami
- TESTY AKCESORIÓW Bielizna Rev’it! Supersonic [TEST]
REKLAMA