Triumph Tiger 1050 SE

17-calowe szosowe opony, skoki zawieszeń typowe dla funbike’ów – ten sprzęt bardziej niż podróżnym enduro jest turystycznym supermoto. W dalszym ciągu napędza go świetny trzycylindrowiec, zapewniający niezrównane wrażenia jazdy. Pod względem ochrony przed wiatrem i systemu bagażowego niestety nieco odstaje od konkurencji. Wersja SE ma centralną podstawkę, kufry, handbary i ABS w serii.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Triumph Tiger 1050 SE
Kategoria motocykla:
turystyczne, uniwersalne, enduro
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 3
Pojemność
1050 cm3
Moc
115 KM
Maks. moment obrotowy
100,0 Nm
Masa
228 kg
Ładownośc
200 kg
Wysokość siedzenia
835 mm
Prędkość maksymalna
220 km/h
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
60%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli Triumph Tiger 1050 SE

Ducati Multistrada 1200 S, Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 SE Testy porównawcze 15 lipca 2012, 09:57

Ducati Multistrada 1200 S, Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 SE

Z bagażem na długą wyprawę albo krótki wypad z wymiataniem po winklach. Do tej pory sprzęty, które były w stanie wykonać tak duży szpagat użytkowy, miały silniki dwu- i trzycylindrowe. Teraz do tej grupy dołącza Kawasaki Versys 1000 z czterocylindrową rzędówką.

KTM 990 SM T, Triumph Tiger 1050 SE – blisko remisu Testy porównawcze 18 września 2011, 17:50

KTM 990 SM T, Triumph Tiger 1050 SE – blisko remisu

Tym razem to nie była kibolska ustawka. Jej organizatorami byliśmy my. Starły się w niej KTM 990 SM T z ABS-em i Triumph Tiger 1050 SE. Kto stał po niej na własnych nogach?

Wiadomości dotyczące marki Triumph

Kwietniowy MOTOCYKL  już w sprzedaży! Wydarzenia 20 marca 2012, 12:07

Kwietniowy MOTOCYKL już w sprzedaży!

MOTOCYKL 4/2012 już w sprzedaży! Jak zwykle znajdziecie w nim sporo ciekawych tematów!