Wybrany model:

Triumph Tiger 1050 SE
17-calowe szosowe opony, skoki zawieszeń typowe dla funbike’ów – ten sprzęt bardziej niż podróżnym enduro jest turystycznym supermoto. W dalszym ciągu napędza go świetny trzycylindrowiec, zapewniający niezrównane wrażenia jazdy. Pod względem ochrony przed wiatrem i systemu bagażowego niestety nieco odstaje od konkurencji. Wersja SE ma centralną podstawkę, kufry, handbary i ABS w serii.Dane techniczne
Testy motocykli Triumph Tiger 1050 SE

Ducati Multistrada 1200 S, Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 SE
Z bagażem na długą wyprawę albo krótki wypad z wymiataniem po winklach. Do tej pory sprzęty, które były w stanie wykonać tak duży szpagat użytkowy, miały silniki dwu- i trzycylindrowe. Teraz do tej grupy dołącza Kawasaki Versys 1000 z czterocylindrową rzędówką.

KTM 990 SM T, Triumph Tiger 1050 SE – blisko remisu
Tym razem to nie była kibolska ustawka. Jej organizatorami byliśmy my. Starły się w niej KTM 990 SM T z ABS-em i Triumph Tiger 1050 SE. Kto stał po niej na własnych nogach?
Wiadomości dotyczące marki Triumph

Kwietniowy MOTOCYKL już w sprzedaży!
MOTOCYKL 4/2012 już w sprzedaży! Jak zwykle znajdziecie w nim sporo ciekawych tematów!
- MOTOCYKLE Nowa Yamaha R1 już w drodze? Lista FIM ujawnia kilka szczegółów
- RELACJE Zlot Harley-Davidson w Portorož
- MOTOCYKLE Triumph kupił markę Oset – będzie elektryczne enduro?
- AKCESORIA Klim - bezpieczeństwo przede wszystkim
- SPORT Manuel Lettenbichler zwycięża w tegorocznym Red Bull Erzbergrodeo 2022!
REKLAMA