Wybrany model:

Triumph Tiger SE
Ostatni lifting ostatecznie rozwiódł dużego Tigera z szutrami. Skoki zawieszenia są na poziomie Hondy Varadero, ale stabilność jazdy już o klasę wyżej. Najważniejszy element to niezmiennie zachwycające trzycylindrowe serducho. Zużycie paliwa jest do przyjęcia, a przeżycia z jazdy niedoścignione. Chodzą słuchy, że 2011 będzie ostatnim rokiem tego tygrysa. Wersja SE ma fabryczny ABS, kufry, centralną podstawkę i handbary.Dane techniczne
Testy motocykli Triumph Tiger SE

Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré, KTM 990 Adventure, Ducati Multistrada 1200 S Sport, Honda Varadero1000, BMW R 1200 GS, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX, Triumph Tiger SE
Siedem turystycznych enduro, a przed nimi 2000 km skandynawskich asfaltów. W podróży ze Sztokholmu na Nordkapp wielkie nadzieje łączą się z wieloma pytaniami.

Test turystycznych enduro - W pełnym świetle nocy
Beemka przeszła kilka zmian, Dukata i Yamahę skonstruowano od nowa. Jak spiszą się nowe turystyczne enduro na tle sprawdzonych sprzętów? Odpowiedzi poszukaliśmy na dalekiej północy Europy.
Wiadomości dotyczące marki Triumph

UPDATE: Rocket 3 R/GT 2019 - nowy power cruiser Triumpha - znamy cenę!
2458 cm3 pojemności, 167 KM mocy i oszałamiające 221 Nm momentu obrotowego w najnowszym power cruiserze Triumpha. Czy Rocket 3 okaże się jedną z najbardziej wyjątkowych maszyn 2019 roku?

Triumph Speed Triple doczekał się wersji RS
Speed Triple właśnie zadebiutował w dwóch nowych wersjach: S i RS. Więcej mocy i nowe systemy elektroniczne.

Triumph: polska premiera nowości 2017
Jesteś fanem klasycznych angielskich motocykli? Już niebawem polska premiera nowych Triumphów z rodziny Bonneville. Zapraszamy!
REKLAMA