[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Triumph Street Triple R

Rozwiń
Poprzedni Street Triple 675 wręcz domagał się porządnej modernizacji, nawet jeśli wersja R wciąż była naprawdę świetnym motocyklem. Nie wiemy, czy do zmiany zmusiła Triumpha norma Euro 4, czy presja rynku, ale wreszcie się doczekaliśmy. Nowy Street Triple pojawił się na początku tego roku. Ma pojemność 765 cm3, większą moc (zależnie od wersji jest to 113, 118 lub 123 KM) i moment obrotowy (73 lub 77 Nm), a także ciekawy pakiet elektroniki. Kontrola trakcji i ABS to standard, a tryby jazdy są zależne od tego, którą wersję wybierzesz. W opcji są też quickshifter, kolorowy wyświetlacz, zawiasy Öhlinsa, hamulce Brembo czy laptimer. Te ostatnie gadżety znajdziesz w bogatszych wersjach R i RS, droższych, odpowiednio, o 5000 i 11 000 zł od podstawowej. Te podzespoły na pewno po raz kolejny złożą się na genialnego nakeda. Tego się po prostu nie da zepsuć.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Triumph Street Triple R
Kategoria motocykla:
nakedy
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 3
Pojemność
675 cm3
Moc
106 KM
Maks. moment obrotowy
68,0 Nm
Masa
182 kg
Ładownośc
195 kg
Wysokość siedzenia
800 mm
Prędkość maksymalna
226 km/h
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
40%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
20%
20%

Testy motocykli Triumph Street Triple R

MV Agusta Brutale 800 i Triumph Street Triple R: smooth criminals Testy porównawcze 11 lipca 2013, 12:56

MV Agusta Brutale 800 i Triumph Street Triple R: smooth criminals

„Tre pistoni” brzmi nieco groźniej niż „triple”, ale to to samo. Czy nowa MV Agusta Brutale, teraz o pojemności 800 cm3, jest ostrzejsza od Triumpha Speed Triple’a R w najnowszym wcieleniu?

Triumph Street Triple R Testy 12 marca 2013, 09:52

Triumph Street Triple R

W Triumphie nie próżnują – co z tego, że Street Triple do tej pory młócił wszystkich w testach, a od początku produkcji w 2007 roku sprzedano 50 tysięcy tych maszyn? Kto nie idzie do przodu, ten się cofa.

MV AGUSTA Brutale 675, HONDA Hornet 600, SUZUKI GSR 750, TRIUMPH Street Triple R, KAWASAKI Z 750 Black Edition i YAMAHA FZ8 WGP 50th Anniversary 2012 Testy porównawcze 18 grudnia 2012, 16:03

MV AGUSTA Brutale 675, HONDA Hornet 600, SUZUKI GSR 750, TRIUMPH Street Triple R, KAWASAKI Z 750 Black Edition i YAMAHA FZ8 WGP 50th Anniversary 2012

Wrażenia z jazdy są dla wielu bikerów ważniejsze od osiągów. Na pewno jest to ważne w przypadku naszej szóstki, której moce nieco przekraczają 100 KM. Oto konfrontacja dwóch europejskich trzycylindrowców z czterema rzędowymi czwórkami z Japonii.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Triumph

Triumph Rocket 3 R/GT Motocykle 31 lipca 2019, 15:47

UPDATE: Rocket 3 R/GT 2019 - nowy power cruiser Triumpha - znamy cenę!

2458 cm3 pojemności, 167 KM mocy i oszałamiające 221 Nm momentu obrotowego w najnowszym power cruiserze Triumpha. Czy Rocket 3 okaże się jedną z najbardziej wyjątkowych maszyn 2019 roku?

Triumph Speed Triple S i RS 2018 Motocykle 5 lutego 2018, 13:30

Triumph Speed Triple doczekał się wersji RS

Speed Triple właśnie zadebiutował w dwóch nowych wersjach: S i RS. Więcej mocy i nowe systemy elektroniczne.

Triumph: polska premiera nowości 2017 Wydarzenia 17 listopada 2016, 10:17

Triumph: polska premiera nowości 2017

Jesteś fanem klasycznych angielskich motocykli? Już niebawem polska premiera nowych Triumphów z rodziny Bonneville. Zapraszamy!

REKLAMA