REKLAMA

Wybrany model:

Yamaha SR 400

Rozwiń
Na ubiegłorocznych targach Eicma w Me­diolanie Yamaha zaprezentowała od dłuższego już czasu oferowanego w Japonii SR-a 400. Większe zainteresowanie maszynami o pojemności 400 cm3 spowodowały przepisy dotyczące praw jazdy. Z tego powodu SR 400 stał się w swojej ojczyźnie bestsellerem. Nowy model jest bardzo podobny do oferowanego jakiś czas temu w Europie SR-a 500 (ma mniejszy skok tłoka). Tak jak kiedyś singla można odpalić wyłącznie kickstarterem – mimo regulowanego katalizatora i wtrysku paliwa. Yamaha podkreśla przydatność SR-a 400 do przeróbek, a przecież miłośnicy klasycznych motocykli przykładają większą wagę do charakteru niż do osiągów. Wydech został pokryty specjalną powłoką, by zapobiec powstawaniu odbarwień. Blok silnika pomalowano bezbarwnym lakierem.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Yamaha SR 400
Kategoria motocykla:
nakedy, klasyczne
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
399 cm3
Moc
23 KM
Maks. moment obrotowy
27,0 Nm
Masa
174 kg
Wysokość siedzenia
785 mm
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
20%
20%

Testy motocykli Yamaha SR 400

Royal Enfield Continental GT i Yamaha SR 400 Testy porównawcze 2 maja 2017, 08:00

Royal Enfield Continental GT i Yamaha SR 400

Yamaha SR 400 jest niemal bez zmian produkowana od 1978 r. Ostatnio ten model zawędrował także do Europy. Czekał tu na nią hinduski Royal Enfield Continental GT – w prostej linii potomek angielskich maszyn z połowy zeszłego stulecia.   

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Yamaha

XJR1300 i SR400 odchodzą do historii Motocykle 19 lipca 2016, 16:02

XJR1300 i SR400 odchodzą do historii

Yamaha właśnie ogłosiła, że ich dwa legendarne, chłodzone powietrzem motocykle padły ofiarą bezdennie głupich norm Euro 4. Cieszycie się?

REKLAMA