Wybrany model:

Yamaha XJR 1300
Chłodzonego powietrzem nakeda zbudowano według zasad starej japońskiej szkoły. W przednie tarcze hamulcowe wgryzają się czterotłoczkowe zaciski, które w dalszym ciągu muszą sobie radzić bez ABS-u. Amortyzator Öhlins podpierający aluminiowy wahacz oferuje większe możliwości i komfort. Pasuje on do potężnego momentu obrotowego generowanego przez emanujący stoickim spokojem silnik.Dane techniczne
Testy motocykli Yamaha XJR 1300

Retro bike’i: Dyskretny urok klasyki
Jeżeli na jazdę możesz poświęcić czas tylko po pracy, twoja maszyna musi być wyjątkowa. Mieliśmy to szczęście, że trafiły do nas aż cztery takie sprzęty.

Jeździmy Yamahą XJR 1300: Oddech przeszłości
Dobrze, że są jeszcze maszyny, które idą wbrew modzie i opierają się nowoczesnym trendom. Taka właśnie jest Yamaha XJR 1300, z nowym designem i silnikiem w starym stylu.

BMW R 1200 R Classic, Yamaha XJR 1300, Suzuki Bandit 1250 – Goło, ale wesoło
Radość z jazdy na najwyższym poziomie, klasyczny design i silniki, które już na niskich obrotach pracują jak rakieta – to właśnie mają do zaoferowania Bandit, XJR i nowa beemka R 1200 R. Kto tym razem będzie górą w tak doborowym towarzystwie?
Wiadomości dotyczące marki Yamaha

XJR1300 i SR400 odchodzą do historii
Yamaha właśnie ogłosiła, że ich dwa legendarne, chłodzone powietrzem motocykle padły ofiarą bezdennie głupich norm Euro 4. Cieszycie się?
- RÓŻNE Horrendalne ceny paliw w Polsce. UOKiK wydał zaskakującą opinię
- INFO Apex - nowe fabryczne malowanie custom Harley-Davidson
- BEZPIECZEŃSTWO Prawidłowe ciśnienie w oponach motocyklowych. Dlaczego jest takie ważne?
- RÓŻNE Jazda próbna motocyklem. Jak sprzedać maszynę, by jej nie stracić?
- MOTOCYKLE Następca ZX-6R w drodze. Kawasaki chce konkurować z Aprilią RS 660
REKLAMA