Aprilia RS 400 i Tuono 400 już za dwa lata. My czekamy na Tuarega V4 1100!

RS 400 i Tuono 400 – takie motocykle na kategorię A2 mogą pojawić się wkrótce w ofercie Aprilii. Włoski producent chce iść za ciosem i wykorzystać ogromne zainteresowanie, jakie wzbudza model RS 660.

Nie jest tajemnicą, że klasa 400 cm3 staje się coraz atrakcyjniejsza. Nie ma się co dziwić – wykorzystanie potencjału sportowego litra, w przypadku cywilnego użytkownika graniczy z cudem, jeśli zaś chodzi o nakedy, większość z nich porusza się w środowisku miejskim, gdzie 400 cm3 jest optymalnym wyborem – nie kosztuje wiele, zapewnia wystarczającą dynamikę i pali tyle co nic.

Producenci dobrze o tym wiedzą i dbają o tę klasę coraz mocniej. Według informacji płynących z Włoch, także Aprilia przymierza się do ataku na segment 400 cm3 swoją niezawodną bronią – parą sport i naked, czyli RS 400 i Tuono 400. Motocykle byłyby dostępne na kategorię A2 i z całą pewnością świetnie sprawdziłyby się nie tylko w zatłoczonych miastach, ale także na mniejszych torach, które stanowią przytłaczającą większość tego typu obiektów w Europie.

Jak wynika z niepotwierdzonych jeszcze doniesień z Włoch, czterysetki Aprilii mogą pojawić się na rynku w 2022 roku.

W ten sposób oferta producenta z Noale, z symbolicznej, staje się powoli niesłychanie różnorodna – obok takich evergreenów jak Tuono V4 1100 i RSV4 1100, mamy już RS 660, do którego niebawem dołączy Tuono 660. Na horyzoncie jest już enduro Tuareg 660, a kiedy pojawi się rodzeństwo RS 400 i Tuono 400, zrobi się naprawdę ciekawie.

Aprilia RS660Aprilia
Aprilia Tuono 660 pojawi się w 2021 roku

Zobacz również - Aprilia RSV4 Jakusa Design

Nie jest wcale wykluczone, że jeśli Tuareg okaże się sukcesem, Aprilia pójdzie za ciosem i przygotuje większą jego wersję – Tuarega V4 1100. To na razie tylko nasze dywagacje, ale sami przyznacie, że enduro z silnikiem Tuono V4 1100 byłoby wspaniałym konkurentem Multistrady V4...

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA