C 400 GT
Beemka po raz kolejny atakuje klasę maksiskuterów. W 2011 roku zaczęli od dużych C 600 Sport i C 650 GT. W zeszłym roku zaprezentowali C 400 X. Teraz przyszła kolej na jej bardziej wypasioną wersję. GT, czyli Gran Turismo.
Skuter napędza singiel o pojemności 350 cm3, mocy 34 KM (przy 7500 obr/min) i momencie 35 Nm (przy 6000 obr/min). Jest wyposażony w oświetlenie LED, ABS, a nawet kontrolę trakcji ASC. Ma też znany z większych skuterów BMW duży schowek pod siedzeniem.
Zobacz też: Yamaha prezentuje 3CT - trójkołowy prototyp
Gran Turismo
Stylistyka maszyny całkowicie się zmieniła, ale oczywiście została zaprojektowana w typowym dla BMW surowym stylu. Za oświetlanie drogi po zmroku odpowiada agresywnie wyglądający podwójny reflektor przedni.