BMW C 400 Gran Turismo 2019

BMW podczas targów EICMA zaprezentowało nową wersje maksiskutera - C 400 GT. Gran Turismo to skuter stworzony z myślą zarówno o krótkich przejażdżkach po mieście jak i o dłuższych trasach.

C 400 GT

Beemka po raz kolejny atakuje klasę maksiskuterów. W 2011 roku zaczęli od dużych C 600 Sport i C 650 GT. W zeszłym roku zaprezentowali C 400 X. Teraz przyszła kolej na jej bardziej wypasioną wersję. GT, czyli Gran Turismo.

Skuter napędza singiel o pojemności 350 cm3, mocy 34 KM (przy 7500 obr/min) i momencie 35 Nm (przy 6000 obr/min). Jest wyposażony w oświetlenie LED, ABS, a nawet kontrolę trakcji ASC. Ma też znany z większych skuterów BMW duży schowek pod siedzeniem. 

Zobacz też: Yamaha prezentuje 3CT - trójkołowy prototyp

Gran Turismo

Stylistyka maszyny całkowicie się zmieniła, ale oczywiście została zaprojektowana w typowym dla BMW surowym stylu. Za oświetlanie drogi po zmroku odpowiada agresywnie wyglądający podwójny reflektor przedni.

 

Wersja GT oznacza, że skuter jest przystosowany do pokonywania dłuższych dystansów. Wyższa szyba i wygodna, szeroka kanapa poprawiły komfort za sterem. Niemiecka firma dodatkowo wyposażyła C 400 w system bezkluczykowy. Wystarczy, że będziesz miał pilot w kieszeni i możesz odpalić skuter. To wszystko w standardzie. W opcji dostępny będzie też wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala. 

Zobacz też: Yamaha XSR 700 XTribute - hołd złożony legendzie

 

BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad
BMW C 400 GTBMW Motorrad

 

Zobacz również:
REKLAMA