[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.5

BMW C 400 X i C 400 GT już od 305 złotych miesięcznie!

Rozpocznij przygodę z nowoczesnymi skuterami BMW. Skorzystaj z programu 3asy ride i ruszaj w miasto za sterami BMW C 400 X lub BMW C 400 GT.

Są okazje, z których grzech nie skorzystać. Jedną z nich jest korzystne finansowanie zakupu nowych, miejskich skuterów BMW Motorrad. Zwinny C 400 X może być twój za 305, a komfortowy C 400 GT już za 350 zł netto netto miesięcznie.

O co chodzi? A o ofertę w ramach której możesz cieszyć się jazdą na BMW C 400 X za 305 zł netto/m-c lub dosiadać modelu C 400 GT za 350 zł netto/m-c. Powyższa oferta dotyczy rat miesięcznych w ofercie BMW Leasing 3asy Ride, w której opłata wstępna wynosi 33%, okres leasingu 36 miesięcy, a wartością końcowa 33% wartości pojazdu. W dokładniejsze szczegóły chętnie wprowadzą Cię autoryzowani dealerzy BMW.

Czy warto? Patrząc na obie maszyny - niewątpliwie. BMW C 400 X jest bowiem nowoczesnym, dynamicznym, mającym sportowy pazur skuterem klasy średniej. a BMW C 400 GT jego bardziej komfortowym krewnym z ambicjami podróżnika.

 

BMW C 400 X

 

Oba skutery, dedykowane są ludziom aktywnym, kochającym miejskie życie i posiadającym motocyklowe prawko kategorii A2. Dlatego też nie brak w nich nowoczesnych rozwiązań związanych z aktywnym życiem w metropolii, takich jak ciągłe połączenie z siecią, jazda z własną muzyką, możliwość doładowania urządzeń mobilnych i połączenie pojazdu z osobistym smartfonem. A do tego wygodne schowki i nie dający pomylić się z niczym design. Bądźmy szczerzy: skutery C 400 X i C 400 GT sprawiają, że zarówno twoje miasto jak i wszystkie drogi wokół niego stają się terytorium, które możesz eksplorować czerpiąc z tego frajdę garściami.

 

BMW C 400 GT

 

A co je różni? Za sprawa lekkiej konstrukcji C 400 X jest niebywale zwrotny i dynamiczny. Co podkreślają ostre linie owiewek nawiązujące do elitarnej linii BMW GS. Jego proporcje, wyraźnie odseparowane od siebie elementy, kształt przedniego błotnika i spory asymetryczny przedni reflektor LED sprawią, że modelu C 400 X nie da się pomylić z innymi maszynami.

 

Zobacz też: BMW C Evolution - popłyń z prądem

 

W parze z wyglądem idzie funkcjonalność. Owiewki bowiem nie tylko podkreślają styl maszyny, ale i przyzwoicie chronią przed wiatrem i kaprysami pogody, a zgrabny tył skrywa powiększany schowek na kask. To jednak nie wszystkie atuty C 400 X. Pozycja za sterami jest wygodna i aktywna, co jest zasługą ulokowanej bliżej szyby kierownicy.  

 

Znaki szczególne? Model C 400 X ma spory asymetryczny reflektor, minejszą szybę i ostrzejszą linię owiewek.

 

Mający nieco inny - bardziej turystyczny - charakter model C 400 GT ma bardziej rozbudowaną przednia owiewkę o większej powierzchni i odrobinę mniej drapieżnej linii. Ma też szerszą i wyższą szybę chroniącą przed pędem powietrza i kaprysami pogody. C 400 GT dysponuje komfortową kanapą, wygodnym oparciem dla stóp i inaczej ulokowaną, zapewniającą bardziej odprężoną pozycję kierownicą.  

 

Reflektor ze zintegrowanymi kierunkowskazami i lepsza ochrona przed pędem powietrza to cechy wersji C 400 GT.

 

Sercem obu modeli jest stworzony specjalnie na ich potrzeby silnik współpracujący z bezstopniowa przekładnią CVT. Jednostka ta idealnie spełnia wymagania stawiane przez ruch miejski i zapewnia nie tylko niskie zużycie paliwa, ale tez daje mnóstwo frajdy z jazdy. Nadaje się bowiem nie tylko do miasta, ale i do dalszych wycieczek po okolicy, a 350 cm3 pojemności i 34 KM mocy pozwala rozpędzić każdy z modeli do niemal 140 km/h.

 

Jego żywiołem jest miasto. Zakorkowane ulice, ciasne zaułki, w tych rewirach BMW C 400 X czuje się jak ryba w wodzie.

 

Z ciekawszych cech obu pojazdów warto wymienić też zastosowanie BMW Motorrad Connectivity, co w skuterach tej klasy jest śmiałym posunięciem. W efekcie użytkownik może połączyć smartfona z wyświetlaczem TFT, czyniąc z obu jedno urzadzenie obsługiwane umieszczonym na kierownicy multikontrolerem. Szukasz muzyki do jazdy po mieście, albo najkrótszej drogi do ulubionego klubu? Proszę bardzo. Nawigacja to nie problem - po prostu kierujesz się strzałkami wyświetlanymi na ekranie TFT. A może szukasz znajomych i chcesz spytać ich gdzie są? Dzięki systemowi komunikacji BMW Motorrad przy pomocy multikontrolera wchodzisz w listę kontaktów i dzwonisz - nawet podczas jazdy.

 

Komfortowa pozycja, dobra ochrona, sporo miejsca na bagaż. W towarzystwie C 400 GT możesz wybrać się w całkiem daleką podróż. 

 

Życie ułatwia także system, Keyless Ride w którym sterowanie blokadą zapłonu, blokadą kierownicy, zamkami schowków i wlewu paliwa zarządza ulokowany w miejscu stacyjki przycisk, a elektroniczny kluczyk spoczywa w kieszeni. A także rozkładany schowek flexcase pod kanapą, który zapewnia dodatkowe miejsce na bagaż.

 

Zobacz też: Jestem z miasta - BMW C 400 X

 

Jeżeli chodzi o trakcję, konstruktorzy skupili się nie tylko na poręczności ale i na stabilności i to zarówno na prostych jak i podczas jazdy w zakrętach. I osiągnęli sukces. Maszyna świetnie się prowadzi, jest przyjazna i wybacza wiele błędów.

W standardzie jest ABS i system automatycznej kontroli stabilności (ASC), co zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy w niesprzyjających warunkach i na śliskich nawierzchniach.

Świetnym uzupełnieniem obu maszyn są dedykowane akcesoria, a wśród nich bagażniki, kutry i dodatkowe osłony.

 

 

Dane techniczne: BMW C 400 X (C 400 GT)
Silnik  
budowa 1-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzenie cieczą
zasilanie  wtrysk paliwa
sprzęgło  wielotarczowe, mokre
śr. cyl. x skok tłoka  80 x 69,6 mm
pojemność skokowa  350 cm3
stopień sprężania  11,5:1
moc maksymalna  34 KM (25 kW) przy 7500 obr/min
maks. Moment obr.  35 Nm przy 6000 obr/min
Skrzynia biegów Bezstopniowa przekładnia CVT
Podwozie  
rama  stalowa konstrukcja rurowa z odlewem aluminiowym
widelec teleskopowy, , średnica goleni 35 mm
śr. tarcz Ham. p/t  265/265 mm
systemy wspomagające  ABS
rozmiary felg p/t  3,5 x 15 / 4,25 x 14
rozmiary opon p/t  120/70 ZR 15 / 150/70 ZR 17
Wymiary i masy  
skoki zawieszeń p/t 110/112 mm
wysokość kanapy 775 mm
masa z paliwem 204 kg (212 kg)
dł./szer./wys. 2210/835/ 1305 mm (2210/835/1437mm)
poj. zbiornika /rezerwa 12,8/4 l
   

 

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij