REKLAMA

BMW C 600 Sport i 650 GT

Było tylko kwestią czasu kiedy bawarski gigant weźmie się za rynek skuterów i maxi-skuterów, bo jest to chyba jedyna klasa, w której BMW dotychczas nie miało wiele do powiedzenia. Nie licząc średnio udanej C1 z dachem i pasami bezpieczeństwa BMW nie zrobiło w tym kierunku prawie nic.

Od dłuższego jednak czasu docierały informacje o Concepcie C, czyli dużym skuterze, również z napędem elektrycznym. Na silnik elektryczny przyjdzie nam chyba jeszcze poczekać, ale dwa zupełnie nowe skutery, a w zasadzie jeden w dwóch odmianach: sportowej i luksusowej, pokazane podczas EICMA-y w Mediolanie pokazują, że BMW traktuje ten temat śmiertelnie poważnie i startuje z grubej rury.

C 600 Sport i 650 GT są skonstruowane na jednej bazie (rama + silnik), różnią się jednak przeznaczeniem. 650 GT to luksusowa wersja - wygodniejsza, mniej nachalna i z lepszą ochroną przed wiatrem i warunkami pogodowymi. C 600 Sport to skuter do bardziej sportowej jazdy, z bardziej aktywną pozycją za sterami, pozwalającą na ostrzejsze pociskanie w winklach i po mieście. Zapytacie co maxi-skuter może mieć wspólnego ze sportową jazdą? No cóż... Dwucylindrowy rzędowy silnik o pojemności 647 cm3, 60 KM mocy i 66 Nm momentu obrotowego zdecydowanie pozwalają nieźle poszaleć na tym skuterku. Tak samo zawieszenie: widelec upside down o średnicy 40 mm i centralny amortyzator dają spore możliwości, a przy tym nie skapituluje również sztywna stalowa rama z jednoramiennym eleganckim wahaczem. Miejsca na bagaże też nie brakuje. BMW zapowiada, że wersja C 600 Sport spokojnie zmieści pod siedzeniem dwa kaski integralne a schowek pod siedzeniem 650 GT dysponuje pojemnością aż 60l co daje możliwość zapakowania pokaźnego bagażu. Cóż pozostaje nam czekać na pierwsze testy tego cacka. Poniżej wejście do pełnej galerii zdjęć tych skuterów.

BMW c 600 47.jpg
BMW c 600 44.jpg


650 GT:

BMW c 600 99.jpg
BMW c 600 97.jpg
BMW c 600 96.jpg
BMW c 600 94.jpg

C 600 Sport:

BMW c 600 155.jpg


BMW c 600 153.jpg
BMW c 600 150.jpg
BMW c 600 134.jpg


zobacz galerię

Zobacz również:
CF Moto 800 MT, motocykl powstały w Chinach przy mocnym wsparciu KTM, pojawi się w dwóch wersjach – enduro oraz turystycznej. Wygląda na to, że producent chce zrobić na rynkach światowych prawdziwe wejście smoka.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA