BMW F800 GS Adventure

R1200 GS w wersji Adventure został zaprezentowany w 2005 roku. Mimo nowego modelu 1200 wersja Adventure wciąz jest oferowana. Zawsze zastanawialiśmy się czy i kiedy pojawi się Adventure zbudowany na F800 GS. Doczekaliśmy się.

Mały GS w wersji Adventure to przede wszystkim większy o 8 litrów zbiornik paliwa, wyższa szyba i wzmocnione elementy takie jak tylny stelaż, dźwignie zmiany biegów i osłona silnika. Nowe są też owiewki, które mają być bardziej pancerne. Pozostałe elementy takie jak silnik czy też rama i zawieszenia pochodzą bezpośrednio ze zwyczajnej wersji F 800 GS. Do dodatkowego wyposażenia dołączyła opcjonalnie dostępna kontrola trakcji ESC i elektroniczna regulacja zawieszeń ESA. Z ABS-em w standardowym wyposażeniu beemka według swoich twórców ma być "najbezpieczniejszym turystycznym enduro w klasie średniej".

 Wejście do galerii po kliku w zdjęcie:

99.jpg
97.jpg
61.jpg
81.jpg
75.jpg
7.jpg
67.jpg
59.jpg
53.jpg
51.jpg
49.jpg
45.jpg

zobacz galerię

Zobacz również:
Yamaha YZF-R6 z 2006 roku była pierwszym motocyklem z elektroniczną przepustnicą. Dziś Honda pracuje nad podobnym systemem sterującym sprzęgłem.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA