[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
1.5

BMW F800GT-nowy czy stary?

Może stwierdzenie odgrzewany kotlet jest nieco zbyt brutalne jednak F800GT to bardziej ewolucja St niż nowy motocykl.

BMW nie zaprzecza, że GT to następca dobrze znanego i chyba niezbyt popularnego (w porównaniu do GS-ów) ST. GT ma być mocniejszy rozwijając 90, a nie tak jak wcześniej 85 KM. Poprawiona została też ergonomia - zegary, kierownica, siedzenie i ochrona przed wiatrem, odświeżone owiewki i plastiki, poprawione zawieszenia i dorzucony seryjny ABS. Nowy jest też system montowania bagażu. wszystko to ma dać większą przyjemność z jazdy i sprawić, że ten trudny do zakwalifikowania motocykl uniwersalny (ani naked ani sport) stanie się teraz średniej klasy maszyną turystyczną. Oczywiście aby tak się stało możemy doposażyć F800GT w sporo akcesoriów od zawieszeń ESA po kontrolę trakcji ASC. Wydaje się, że motocykl pojawił się tak jakby "przy okazji" towarzysząc premierom nowych GS-ów, a projektanci poświęcili mu trochę uwagi robiąc sobie przerwę w pracy nad chłodzonym cieczą R1200GS. Mimo wszystko taki lifting chyba wyszedł mu na dobre.

wejście do galerii i film poniżej

REKLAMA

Zobacz również:
Japończycy postanowili wyprzedzić konkurencję i pokazali światu odświeżone modele YZF-R1 i YZF-R1M na 2020 rok. Kiedy nowe superbike'i Yamahy trafią do sprzedaży?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij