Spełnianie marzeń może być proste. Wszystko za sprawą ludzi z BMW Motorrad Polska, którzy dobrze wiedzą jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników motocykli. Tym razem wykonują ukłon w stronę motocyklistów chcących rozpocząć przygodę z marka BMW i oferują lekkiego roadstera G 310 R w atrakcyjnej cenie i z korzystnym systemem finansowania BMW 3asy Ride.
Tym sposobem model G 310 R oferowany jest za 18 900 zł brutto z systemem rat miesięcznych w wysokości 310 zł netto i z zerową wpłatą własną.
Mało tego, przy zakupie maszyny, szczęśliwy nabywca otrzyma dodatkowo kask BMW albo voucher na szkolenie techniki jazdy o wartości do 1700 zł brutto.
Ja bym nie czekał, zwłaszcza, że zanim kupisz możesz wypróbować maszynę podczas jazdy testowej. Listę autoryzowanych dealerów BMW Motorrad znajdziesz na www.bmw-motorrad.pl

BMW G 310 R to lekka i przyjazna maszyna dla kochających jazdę na motocyklu. Jest zwrotny, poręczny i dynamiczny, a za sprawą mocnego silnika także obdarzony sportowym pazurem. Świetnie radzi sobie w zarówno w tętniącym życiem mieście jak i w trakcie wypadów na okoliczne zakręty.
Mimo silnika o niewielkiej pojemności G 310 R to nadal najprawdziwsza maszyny marki BMW. Przekonuje jakością wykonania, nowoczesną technologią, atrakcyjnym wyglądem oraz szczerą radością z jazdy którą daje.

Lekki G 310 R nosi w sobie również geny potężnego modelu S 1000 R i to widać. Sportowa owiewka, zbiornik oraz typowe dla roadstera proporcje sprawiają, że na ulicy zwraca na siebie uwagę. Lekkość dynamicznej sylwetki i drzemiąca w niej agresja przyciągają wzrok, a obrazu dopełniają anodowane na złoto elementy widelca i zaciski hamulcowe oraz precyzyjnie wykonany aluminiowy wahacz. Ciężko jest przejść obok niego obojętnie.

Sercem maszyny jest czterosuwowy singiel o pojemności 313 cm3 i nietypowej konstrukcji. Cylinder jest bowiem pochylony do tyłu, a głowica przekrecona o 180°. Takie rozwiązanie pozwoliło obniżyć i przesunąć środek ciężkości w kierunku przedniego koła, dzięki czemu motocykl jest zwinny i przyjemny w prowadzeniu. Mało tego, taka koncepcja silnika pozwoliła na zastosowanie mocno wydłużonego względem rozstawu osi wahacza, co korzystnie wpłynęło na stabilność podczas jazdy z dużymi prędkościami.
Mimo, że model G 310 R już sam w sobie jest niecodzienny, jego posiadacz ma spore możliwości doposażenia i personalizacji maszyny. Zaczynając od lakieru na dedykowanych akcesoriach kończąc.
Dane techniczne: |
Silnik | |
budowa | 1-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzenie cieczą |
zasilanie | wtrysk paliwa |
sprzęgło | wielotarczowe, mokre |
śr. cyl. x skok tłoka | 80 x 62,1 mm |
pojemność skokowa | 313 cm3 |
atopień sprężania | 10,6:1 |
moc maksymalna | 34 KM (25 kW) przy 9500 obr/min |
maks. Moment obr. | 28 Nm przy 7500 obr/min |
Podwozie | |
rama | kratownicowa z rur stalowych |
widelec | teleskopowy, upside-down, średnica goleni 41 mm |
śr. tarcz Ham. p/t | 300/240 mm |
aystemy wspomagające | ABS |
rozmiary felg p/t | 3,00 x 17 / 4,00 x 17 |
rozmiary opon p/t | 110/70 R 17 / 150/60 R 17 |
opony | Michelin Pilot Street Radial |
Wymiary i masy | |
rozstaw osi | 1374 mm |
kąt główki ramy | 64,9° |
wyprzedzenie | 102,3 mm |
skoki zawieszeń p/t | 140/131 mm |
wysokość kanapy | 785 mm |
masa z paliwem | 162 kg |
dł./szer./wys. | 2005/820/ 1080 mm |
poj. zbiornika /rezerwa | 11/1 l |
przeglądy co | 10 000 km |

Komentarze