[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
5.0

BMW G 310 R już za 310 zł miesięcznie!

I jak tu nie wierzyć w magię liczb? BMW G 310 R za 310 zł miesięcznie to nie może być przypadek!

Spełnianie marzeń może być proste. Wszystko za sprawą ludzi z BMW Motorrad Polska, którzy dobrze wiedzą jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników motocykli. Tym razem wykonują ukłon w stronę motocyklistów chcących rozpocząć przygodę z marka BMW i oferują lekkiego roadstera G 310 R w atrakcyjnej cenie i z korzystnym systemem finansowania BMW 3asy Ride.

Tym sposobem model G 310 R oferowany jest za 18 900 zł brutto z systemem rat miesięcznych w wysokości 310 zł netto i z zerową wpłatą własną.

Mało tego, przy zakupie maszyny, szczęśliwy nabywca otrzyma dodatkowo kask BMW albo voucher na szkolenie techniki jazdy o wartości do 1700 zł brutto.  

Ja bym nie czekał, zwłaszcza, że zanim kupisz możesz wypróbować maszynę podczas jazdy testowej. Listę autoryzowanych dealerów BMW Motorrad znajdziesz na www.bmw-motorrad.pl

 

 

BMW G 310 R to lekka i przyjazna maszyna dla kochających jazdę na motocyklu. Jest zwrotny, poręczny i dynamiczny, a za sprawą mocnego silnika także obdarzony sportowym pazurem. Świetnie radzi sobie w zarówno w tętniącym życiem mieście jak i w trakcie wypadów na okoliczne zakręty.
Mimo silnika o niewielkiej pojemności G 310 R to nadal najprawdziwsza maszyny marki BMW. Przekonuje jakością wykonania, nowoczesną technologią, atrakcyjnym wyglądem oraz  szczerą radością z jazdy którą daje.

 

 

Lekki G 310 R nosi w sobie również geny potężnego modelu S 1000 R i to widać. Sportowa owiewka, zbiornik oraz typowe dla roadstera proporcje sprawiają, że na ulicy zwraca na siebie uwagę. Lekkość dynamicznej sylwetki i drzemiąca w niej agresja przyciągają wzrok, a obrazu dopełniają anodowane na złoto elementy widelca i zaciski hamulcowe oraz precyzyjnie wykonany aluminiowy wahacz. Ciężko jest przejść obok niego obojętnie.

 

 

Sercem maszyny jest czterosuwowy singiel o pojemności 313 cm3 i nietypowej konstrukcji. Cylinder jest bowiem pochylony do tyłu, a głowica przekrecona o 180°. Takie rozwiązanie pozwoliło obniżyć i przesunąć środek ciężkości w kierunku przedniego koła, dzięki czemu motocykl jest zwinny i przyjemny w prowadzeniu. Mało tego, taka koncepcja silnika pozwoliła na zastosowanie mocno wydłużonego względem rozstawu osi wahacza, co korzystnie wpłynęło na stabilność podczas jazdy z dużymi prędkościami.

Mimo, że model G 310 R już sam w sobie jest niecodzienny, jego posiadacz ma spore możliwości doposażenia i personalizacji maszyny. Zaczynając od lakieru  na dedykowanych akcesoriach kończąc.

 

Dane techniczne:
Silnik  
budowa 1-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzenie cieczą
zasilanie  wtrysk paliwa
sprzęgło  wielotarczowe, mokre
śr. cyl. x skok tłoka  80 x 62,1 mm
pojemność skokowa  313 cm3
atopień sprężania  10,6:1
moc maksymalna  34 KM (25 kW) przy 9500 obr/min
maks. Moment obr.  28 Nm przy 7500 obr/min
Podwozie  
rama  kratownicowa z rur stalowych
widelec teleskopowy, upside-down, średnica goleni 41 mm
śr. tarcz Ham. p/t  300/240 mm
aystemy wspomagające  ABS
rozmiary felg p/t  3,00 x 17 / 4,00 x 17
rozmiary opon p/t  110/70 R 17 / 150/60 R 17
opony  Michelin Pilot Street Radial
Wymiary i masy  
rozstaw osi  1374 mm
kąt główki ramy  64,9°
wyprzedzenie 102,3 mm
skoki zawieszeń p/t 140/131 mm
wysokość kanapy 785 mm
masa z paliwem 162 kg
dł./szer./wys. 2005/820/ 1080 mm
poj. zbiornika /rezerwa 11/1 l
przeglądy co 10 000 km
   

 

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij