[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

BMW R 1250 GS - tradycja zobowiązuje!

Seria GS, dynastia nieustraszonych zdobywców świata, doczekała się kolejnego pokolenia. Poznajcie BMW R 1250 GS.

Nie bez powodu, od lat, kolejne generacje "dużego GS-a" uchodzą za wzór motocykla wszechstronnego, który potrafi radzić sobie w absolutnie każdych warunkach. Dla tych mocnych, trwałych i co najważniejsze, dokładnie przemyślanych maszyn nie stanowią problemu ani długie, autostradowe przeloty, ani gonitwy po krętych górskich drogach, świetnie radzą sobie w zatłoczonych miastach, nie boją się prawdziwych bezdroży ani wertepów, a obute w odpowiednie opony potrafią dać mnóstwo frajdy na wyścigowym torze.

 

 

Duży GS podbił wszystkie kontynenty i stał się symbolem, a to zobowiązuje. Dlatego też ludzie z BMW Motorrad nie stoją w miejscu i wciąż doskonalą swoją flagową maszynę. Poznajcie ich najmłodsze dziecko, model BMW R 1250 GS!

 

 

R 1250 GS napędzany jest najnowszym bokserem o zwiększonej do 1254 cm3 pojemności i wyposażonym w rozrząd BMW ShiftCam. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe było zastosowanie zmiennych faz rozrządu co zaowocowało wzrostem mocy ze 125 KM do 136 KM i momentu obrotowego ze 124 Nm do 142 Nm.

Jednocześnie za sprawą technologii ShiftCam udało się zapewnić płynniejszą pracę silnika, mniejsze zużycie paliwa i zmniejszona emisję szkodliwych substancji w spalinach.

 

 

Nowy model wizualnie tylko trochę różni się od poprzednika, dostał jednak nowe malowania i pakiety wyposażenia. W standardzie wyposażony jest w dwa tryby jazdy, ABS Pro pozwalający hamować w zakrętach, półaktywne, elektronicznie sterowane zawieszenia Dynamic ESA, stystem ułatwiający ruszanie na pochyłościach Hill Start Controll, kontrolę trakcji i światła LED. W standardzie jest również system Conntectivity pozwalający połączyć smartfona z 6,5-calowy wyświetlaczem TFT. 

 

 

Jeżeli chodzi o bogate wyposażenie opcjonalne znajdą się w nim miedzy innymi pakiety Dynamic, Comfort i Touring, kontrola trakcji, pracujące w trzech trybach zawieszenie Dynamic ESA, quickshifter, wydech Akrapovic, szprychowe koła, oraz system bezkluczykowy.

 

 

 

Dane techniczne
Silnik: Chłodzony powietrzem i cieczą czterosuwowy, dwuscylindrowy silnik, podwójny wałek rozrządu, jeden wałek wyrównoważający i układ zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam.
Przeniesienie napędu: sterowane hydraulicznie sprzęgło mokre, skrzynia 6-biegowa, wał kardana
Śr. cylindra x skok tłoka 102,5 mm x 76 mm
Pojemność 1254 cm3
Moc maks. 136 KM (100 kW) przy 7750 obr/min
Maks. moment obrotowy 143 Nm przy 6250 obr/min
Rama: Rama dwuczęściowa, skręcana, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Zawieszenia: przód – BMW Motorrad Telelever; amortyzator centralny, tył – BMW Motorrad Paralever, amortyzator WAD
Hamulce: przód – Podwójny hamulec tarczowy, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski pływające tył – jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający, ABS Pro
Opony p/t: 120/70 R 19 / 170 60 R 17

 

Wymiary i masy
Wysokość kanapy 850/870 mm (niskie siedzenie 800/820 mm)
Masa: 249 kg
Ładowność: 216 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 l

 

 

zobacz galerię

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA