[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

BMW R nineT - klasyka w nowoczesnym wydaniu

Mocne, nowoczesne motocykle o klasycznych kształtach nadal cieszą się sporym zainteresowaniem motocyklistów w całej Europie. Nic dziwnego, że BMW wciąż rozwija swoją linię Heritage. Ilość wersji i modeli motocykli bazujących na R nineT niejednego zaskoczy.

Gdy w 2014 roku światło dzienne ujrzał BMW R nineT - świat wstrzymał oddech. Motocykl łączył surowy, klasyczny charakter z jak najbardziej współczesną technologią. A przy tym stanowił doskonałą bazę do przeróbek i szeroko pojętego customizingu.

Wielu motocyklistów marzy o niepowtarzalnej maszynie, więc R nineT z miejsca zyskał miano maszyny kultowej. A przy tym wciąż był praktyczny - nie tylko spokojnie radził sobie z codziennym użytkowaniem, ale również zapewniał swojej załodze komfort na odpowiednim poziomie.

Do napędu klasycznego motocykla użyto klasycznego silnika. Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy silnik typu bokser ma pojemność 1170 cm3 i rozwija moc 110 KM. Mocny silnik, świetne hamulce (z przodu 4-tłoczkowe zaciski monoblock i pływające tarcze) i wyrazisty charakter fascynują.

Motocykl charakteryzuje się uproszczonym stylem, a jednocześnie wyważonymi proporcjami i miłą dla oka sylwetką. Ukłonem w stronę codziennej eksploatacji jest napęd tylnego koła bezobsługowym wałem, zaawansowany ABS i kontrola trakcji.

Z kolei modułowa rama daje ogromne pole do popisu miłośnikom przeróbek. Tylny stelaż ramy można w łatwy sposób zdemontować, a otwarty elektroniczny interfejs umożliwia instalację kolejnych elementów.

BMW R nineT: motocykl z charakterem

Do cech charakterystycznych R nineT można również zaliczyć typową dla BMW dbałość o detale, wysoką jakość wykończenia, niezawodność, spory wybór akcesoriów oraz wysoką kulturę pracy silnika i świetną trakcję.  

Nowoczesna technika została dyskretnie ukryła się za dopracowanymi detalami, a fabryczne akcesoria pozwoliły na daleko idącą personalizację, szybko więc pojawił się apetyt na więcej. Naturalnym następstwem były kolejne modele, które doskonale uzupełniły beemkową serię Heritage: R nineT Pure, Scrambler, Racer oraz Urban G/S.

Czy wiesz że...?

BMW R nineT może być Twój już za 650 zł netto miesięczniew programie BMW 3asy Ride. Z resztą wszystko możesz policzyć sam przy użyciu kalkulatora rat.

BMW R nineT Pure

Pure to maksymalnie uproszczona wersja R nineT. Jeśli dla Ciebie mniej znaczy więcej, to znalazłeś swój pojazd. Bardziej surowy i zredukowany do najważniejszych elementów. W sam raz dla fanów klasycznego stylu i czystego doświadczania jazdy motocyklem.

Na pierwszy rzut oka stylistyka BMW R nineT Pure nawiązuje do lat 70-tych i 80-tych ubiegłego wieku. Jednak jej korzenie sięgają głębiej, bowiem sporo inspiracji czerpie z roku 1923, kiedy to narodziła się koncepcja maszyny napędzanej silnikiem typu bokser (model R 32). Podobnie jak bazowy R nineT, również R nineT Pure daje szerokie pole do popisu w zakresie przeróbek i personalizacji.

Oprócz malowania Catalano grey, w ofercie indywidualizacji BMW Motorrad Spezial znajdziesz jeszcze dwie wersje malowania: Option 719 Black storm metallic / Aurum oraz Option 719 Black storm metallic / Light white.

Czy wiesz, że...?

BMW RnineT Pure może być Twój już za 510 zł netto/m-c w programie BMW 3asy Ride. Z resztą wszystko możesz policzyć sam przy użyciu kalkulatora rat.

BMW R nineT Scrambler

R nineT Scrambler nawiązuje do legendarnych, pierwszych scramblerów w historii i ma wszelkie cechy tego gatunku: gumowe harmonijki widelca, wysoko poprowadzony układ wydechowy, wyższą kierownicę oraz przednie koło o średnicy 19 cali.

Bogactwo dodatkowego wyposażenia może przyprawić o zawrót głowy, ale nawet w tej ofercie wyróżniają się szprychowane koła crossspoke z kostkowymi oponami, aluminiowa płyta pod silnik oraz lżejszy, sportowy wydech HP. Te akcesoria dają wyraźny sygnał, że jazda wcale nie musi kończyć się wraz z asfaltem, a wręcz przeciwnie!

Stylowa kanapa, klasyczny prędkościomierz ze wskazówką, dopracowane detale i okrągły reflektor z logotypem BMW są idealnym dopełnieniem klasycznego wyglądu. R nineT Scrambler oprócz koloru Stereo metallic matt, w ofercie indywidualizacji BMW Motorrad Spezial ma jeszcze dwa rodzaje malowania: Option 719 Black storm metallic / Aurum oraz Option 719 Black storm metallic / Light white.

Czy wiesz, że...?

BMW R nineT Scrambler może być Twój już za 550 zł netto/m-c w programie BMW 3asy Ride. Z resztą wszystko możesz policzyć sam przy użyciu kalkulatora rat.

BMW R nineT Urban G/S

Fani rajdu Dakar nie przejdą obojętnie obok BMW R nineT Urban G/S. Ten motocykl po prostu przyciąga wzrok i przypomina, że cztery dekady temu BMW rozdawało karty w rajdzie Paryż - Dakar. A wszystko to za sprawą legendarnego modelu R 80 G/S.

Nie trudno odgadnąć, że Urban G/S dobrze radzi sobie na kiepskich nawierzchniach typu szutrowe drogi, polne koleiny, czy nieutwardzone ścieżki. I choć nie jest to maszyna sensu-stricte off-roadowa, to doposażona w opcjonalne szprychowe koła z bardziej agresywną rzeźbą bieżnika opon, szersze podnóżki w stylu enduro i aluminiową osłonę silnika pozwoli na beztroską eksplorację okolicznych mało uczęszczanych ścieżek.

Charakterystyczne elementy takie jak 19-calowe przednie koło, widelec gumowymi harmonijkami, podniesiony przedni błotnik i otaczająca okrągły reflektor niewielka owiewka sprawiają, że już w trakcie patrzenia nabierasz zaufania co do solidności i wytrzymałości tego motocykla. Także wąskie, nieco dłuższe, czerwone siedzenie wpisuje się w klimat, a czarny silnik i rama podkreślają efekt. R nineT Urban G/S po prostu wygląda jak maszyna stworzona dla podróżników ze starej szkoły.

Za sprawą przemyślanej ergonomii R nineT Urban G/S jest inny niż krewniacy. Wyższa kierownica, długa kanapa oraz szersze podnóżki sprawiają, że za kierownicą siedzisz bardziej zrelaksowany. Dzięki temu zarówno dalsze wyjazdy, jak i wyskoki w na szutrowe szaleństwa dadzą jeszcze więcej radości.

BMW R nineT Urban G/S wygląda na żywcem przeniesiony sprzed 40 lat, ale pozory mylą! Motocykl dysponuje tym samym silnikiem i elektroniką, co pozostałe modele z rodziny R nineT. Motocyklistę wspomaga nowoczesny ABS oraz kontrola trakcji. Kropką nad "i" jest wysoko poprowadzony układ wydechowy ze szczotkowanej stali.

Dzięki urozmaiconej gamie opcji BMW Motorrad Spezial możesz nadać modelowi R nineT Urban G/S  swój własny styl. Do wyboru masz między innymi ekskluzywne zestawy frezowanych części Option 719. W asortymencie oryginalnych akcesoriów BMW znajdziesz również nawigację i akcesoria zwiększające bezpieczeństwo - także podczas jazdy w terenie (np. aluminiowa płyta pod silnik, handbary, osłona przedniej lampy).

Czy wiesz, że...?

BMW RnineT Urban G/S może być Twój już za 567 zł netto/m-c w programie BMW 3asy Ride. Z resztą wszystko możesz policzyć sam przy użyciu kalkulatora rat.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA