[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.8

BMW S 1000 RR 2019 - Nowe, lepsze i szybsze

Warto było czekać! Niemcy wyszli z założenia - im więcej, tym lepiej. Ekipa z BMW naprawdę się postarała wypuszczając całkiem nowy, lżejszy, mocniejszy i lepiej wyposażony motocykl sportowy S 1000 RR na 2019 rok. 

Nowe BMW S 1000 RR

zaprezentowano podczas światowej premiery na targach EICMA 2018 w Mediolanie. Największa zmiana pod względem wyglądu to rezygnacja z asymetrycznych świateł na rzecz LED-ów. Pod względem technicznym zmienił się silnik, dzięki któremu przecinak jest mocniejszy (o 8 KM) i lżejszy (o 11 kg). S-ka generuje teraz 207 KM przy 13 500 obr/min i 113 Nm przy 11 000 obr/min.

Technologia ShiftCam (zmienne fazy rozrządu), którą zastosowano w nowym czterocylindrowym silniku poprawiła elastyczność w dolnym i średnim zakresie obrotów. S 1000 RR na 2019 rok z paliwem waży 197 kg (193,5 kg w M pakiecie)!

REKLAMA

Zobacz też: Yamaha Tenere 700 - oficjalna premiera 2019

 

Jak statek kosmiczny

S 1000 RR jest naszpikowane elektroniką jak statek kosmiczny! Nad przekazywaniem mocy na tylne koło czuwają systemy elektroniczne takie jak: kontrola trakcji DTC, kontrola wheelie i ABS Pro (na winkle). Cztery tryby jazdy pozwolą kierowcy dostosować motocykl do własnych potrzeb: Rain, Road, Dynamic i Race. Opcjonalne Pro Modes przydadzą się na torze. Dodatkowa funkcja oferuje trzy tryby, które umożliwiają kierowcy zmianę ustawień map zapłonu. W opcji dostępne jest też wspomaganie startu Launch Control i limiter prędkości w pit-lane.

Jest też Hill Start (asystent ruszania pod górę), a także pełne oświetlenie LED i duży, 6,5 calowy, kolorowy ekran TFT. Oczywiście nie mogło zabraknąć też quickshiftera działającego w górę i w dół. Klamki sprzęgła używasz wyłącznie w czasie startu i zatrzymania. Nad sprawnym działaniem systemów elektronicznych czuwa 6-osiowa jednostka sterująca IMU.

Zobacz też: Diavel 1260 - nowość Ducati na 2019 rok

 

BMW w nowym S 1000 RR poprawiło geometrię zawieszenia, która według obietnic ma wpłynąć pozytywnie na precyzję prowadzenia, przyczepność i feedback podczas jazdy. W opcji dostępne będzie również DDC, czyli Dynamic Damping Control. To system półaktywnych zawieszeń, wykorzystujący zestaw czujników, do zmiany charakterystyki ich pracy.

S 1000 RR pojawi się na początku 2019 roku i dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwonej i biało-niebieskiej. 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Choć już od jakiegoś czasu mniej więcej wiedzieliśmy jak będzie wyglądał Caponord 1200 teraz mamy już pewność. To ostateczna wersja tego motocykla, która najprawdopodobniej pojawi się na wystawie EICMA w Mediolanie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij