[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

BMW S1000RR jeszcze poprawione na 2012

S1000RR rządził w prawie każdym teście nie tylko u nas w MOTOCYKLU, ale także w pismach motocyklowych na całym świecie. To nie znaczy że w BMW nie można nic poprawić.

MW wzięło sobie do serca uwagi użytkowników i samo popracowało nad wadami, choć nielicznym S1000RR. I tak oto powstał model 2012, w którym największą zmianą nie są nowe kolory i wygląd logo RR.

Nowy model dostał lekko zmienioną charakterystykę momentu obrotowego i poprawiona reakcja na gaz. Nowe mapy zapłonu, połączona współpraca ABS-u z kontrolą trakcji DTC, powiększony dolot powietrza, nowy kształt półki, nowe zegary z 5-stopniową regulacją jasności, poprawiona geometria amortyzatora centralnego, nowy amortyzator skrętu, przeniesiony katalizator.

REKLAMA

Oprócz tego wygląd BMW S1000RR uległ nieznacznym zmianom: przestylizowane zostały panele boczne, tylna sekcja, osłony airboxu i boczne grille. BMW dostało też nowe kolorki: czerwono-biały, Bluefire (błękitny), Sapphire Black (czarny metallic) i oczywiście pozostanie w kolorach BMW Motorsport. Zegar oprócz nowego wyglądu dostanie nowe funkcje, a kontrolka oświetlenia nie będzie się już świeciła kiedy zdejmiemy oświetlenie tablicy, lub przednią lampę (np przy wjeździe na tor).

Pełna galeria zdjęć TUTAJ lub po kliku w zdjęcie poniżej.

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij