Wcześniej w gamie HP pojawiły się trzy motocykle HP2 Sport, HP2 Megamoto i HP2 Enduro - każdy z nich był harkorową wersją cywilnego motocykla - mocniejszą, lżejszą i o wiele wiele droższą co spowodowało, że nie były one hitem sprzedaży. Teraz mówi się o tym że powstanie wersja HP4 S1000RR.
HP4 ma mieć elektronicznie sterowane zawieszenie, seryjny pakiet Akrapović Titanium, kute obręcze kół, asystenta startu, odświeżoną 7-stopniową kontrolę trakcji, poprawione hamulce ii... wciąż tą samą moc - 193 KM. Motocykl ma ważyć poniżej 200 kg już gotowy do jazdy. Czyżbyśmy mieli tu do czynienia z motocyklem gotowym do wyścigów?
Choć cena nie jest jeszcze znana, zachodnie media wyceniają go na jakieś 20-25 tysięcy Euro, ale tu niestety sprawdza się zasada że jeśli jesteś jednym z tych, którzy pytają o cenę to znaczy, że cię nie stać.
.jpg)
Komentarze