Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Bimota Diavolo Rosso

Dotychczas najdroższym modelem Bimoty była chyba wersja Oronero, która została pokazana podczas EICMA'y w Mediolanie w zeszłym roku. Za 40 000 Euro dostawałeś superlekki motocykl obudowany w karbon. Ważył 164 kg i miał moc 164 koni mechanicznych pochodzących z silnika Dukata 1098.

Ta oferta została przebita przez amerykańską firmę ArthaWorks, która stworzyła "Czerwonego Diabła" czyli Bimotę DB7 Diavolo Rosso. To wyjątkowa wersja skonstruowana podobnie jak Oronero poszerzona o kilka pięknych dodatków utrzymanych w czarno czerwonej kolorystyce. Oprócz tego Diavolo Rosso dostanie specjalny system GPS który zapamięta i przekaże jeźdźcowi wszystkie dane na temat położenia, zachowań i pracy motocykla, np. podczas kręcenia czasów na torze. Powstanie tylko 10 egzemplarzy tej maszyny a kosztować będzie "jedyne" 60 000 dolarów.

źródło: twowheelsblog, asphalt&rubber


Ta oferta została przebita przez amerykańską firmę ArthaWorks, która stworzyła "Czerwonego Diabła" czyli Bimotę DB7 Diavolo Rosso. To wyjątkowa wersja skonstruowana podobnie jak Oronero poszerzona o kilka pięknych dodatków utrzymanych w czarno czerwonej kolorystyce. Oprócz tego Diavolo Rosso dostanie specjalny system GPS który zapamięta i przekaże jeźdźcowi wszystkie dane na temat położenia, zachowań i pracy motocykla, np. podczas kręcenia czasów na torze. Powstanie tylko 10 egzemplarzy tej maszyny a kosztować będzie "jedyne" 60 000 dolarów.

źródło: twowheelsblog, asphalt&rubber


zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE