Brammo Enertia to kolejna amerykanska propozycja motocykla elektrycznego skonstruowana przez Craiga Bramshera.
Michalski2009-11-05
Motocykl jest napędzany 80-amperowym silnikiem elektrycznym zasilanym trzema litowo-żelazowo-magnezowo-fosforowymi bateriami o napięciu 76,8 Voltów. Moc akumulatorów wystarcza żeby rozpędzić Brammo maksymalnie do około 110 km/h, i przejechać średnio 70 km. Ładowanie trwa około 4 godzin. Osiągi nie są porażające (porównywalne do motocykli klasy 125 cm3) tym bardziej, że sprzęt ma kosztować 12 000 $. Mało więc prawdopodobne żeby zwolennicy maszyn dostarczających więcej wrażeń przerzucili się na małe, ciche, ekonomiczne i ekologiczne, elektryczne motocykle. Choć podobno w Stanach Zjednoczonych wszystko jest możliwe.
Triumph pokazał odświeżoną rodzinę Bonneville. Jak można się spodziewać, zmiany są tylko kosmetyczne, najważniejszą jest dostosowanie silników do normy euro 5.
Dzięki nowemu rozporządzeniu UE nie kupisz już akumulatora do samodzielnego zalania kwasem. Może być potencjalnym materiałem wybuchowym. Tak zmieniły się zasady.
Leśnicy walczą z motocyklistami, ale jest to walka nierówna. Z nadzieją patrzą na sądy, które potrafią wlepić srogą karę – nawet 15 tys. zł za jazdę po lesie.
Tak zwane paszporty szczepionkowe coraz bliżej. Instytucje unijne oficjalnie rozpoczęły procedury zmierzające do ich wprowadzenia.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
Zobacz artykuł
~Motocykl Online, 2013-07-02 00:03:23
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?