CF Moto CL-X 700 ADV. Niedrogi scrambler ze świetnym wyposażeniem

Po ponad dwóch latach od premiery nakeda CLX 700, CF Moto pokazało nieco uterenowioną wersję tego motocykla. Stylistyka pozostała bez większych zmian, co oznacza, że w tej klasie będzie to jeden z ładniejszych motocykli.

Dwa lata temu w mediach pojawiły się zdjęcia świetnie wyglądającego nakeda CL-X 700. Wzbudziły one niemałe poruszenie, tym bardziej kiedy okazało się że producentem tego fajnego motocykla jest chińska firma CF Moto. Od tamtego czasu producent coraz śmielej poczyna sobie na europejskim rynku, choć o jakiejś zmasowanej ofensywie trudno na razie mówić.

CF Moto CL-X 700 ADVCF Moto

Póki co za import z Chin do poszczególnych krajów UE odpowiadają niezależne podmioty, które same decydują o tym które modele znajdą się w ofercie. A CF Moto nie ma się czego wstydzić – w testach porównawczych motocykle tej marki wypadają całkiem nieźle – choć widać brak doświadczenia i dopracowania niektórych detali, to zdecydowanie nie mają się czego wstydzić. Może się wkrótce okazać, że chińskie motocykle marek premium tylnymi drzwiami zdobędą znaczący udział w rynku.

CF Moto CL-X 700 ADVCF Moto

Tym bardziej że strategia wielu tych firm jest dobrze przemyślanaShineray pokazał ostatnio świetnie wyglądającego V-twina, jakby żywcem przejętego z H-D Sportstera, a CF Moto wykorzystało pomysł Benelli na stworzenie dwóch wersji tego samego modelu. Chodzi oczywiście o Leoncino, które firma z Pesaro produkuje w wersji standardowej i "uscramblerowionej" – Trail.

CF Moto CL-X 700 ADVCF Moto

Tą samą droga poszło CF Moto. Zgrabny naked CL-X 700, pokazany w 2019 roku na targach EICMA jako koncept, doczekał się wersji ADV, która wygląda chyba jeszcze lepiej niż model bazowy. Różnice nie są duże, ale na tyle istotne, że nadają motocyklowi specyficznego charakteru. CL-X 700 ADV ma z przodu 19-calowe koło, dualowe opony, szprychowe koła i charakterystyczny wysunięty błotnik. Producent zdecydował się także na ukłon w stronę praktyczności – w tylnej części motocykla znalazły się panele służące do montażu sakw lub kufrów.

CF Moto CL-X 700 ADVCF Moto

Pod względem technicznym sprzęt nie różni się jednak od wersji bazowej. Do napędu wykorzystano dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 692 cm3, mocy 74 KM i 68 Nm momentu obrotowego. Jednostka ma swoje korzenie w Kawasaki, co zwiastuje kulturę pracy i długowieczność. Pod względem wyposażenia CL-X 700 ADV kasuje konkurencję – mamy tutaj regulowane zawieszenie KYB, elektroniczną przepustnicę, tryby jazdy i oświetlenie LED.

CF Moto CL-X 700 ADVCF Moto

Podstawowa wersja CL-X 700 kosztuje u polskich sprzedawców około 30 tys. zł. Spodziewamy się, że ADV będzie o 3-4 tys. zł droższy.

Przeczytaj także: CF Moto CL-X 700.

Zobacz również:
REKLAMA