[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Castrol obchodzi 110 urodziny

Firma Castrol świętuje właśnie swoje 110 urodziny. To dobra okazja, by przyjrzeć się ponad wiekowej tradycji tej uznanej marki, która wielokrotnie rewolucjonizowała rynek motoryzacyjny swoimi przełomowymi produktami.

 
Dokładnie 110 lat mija od chwili, gdy w 1899 roku, sir Charles Cheers Wakefield założył przedsiębiorstwo C.C. Wakefield Co, które obecnie znamy jako Castrol.

    W celu popularyzacji produktów Castrol od samego początku wykorzystywał sporty motorowe: loty samolotowe, wyścigi samochodowe i próby bicia rekordów prędkości. Była to podstawowa polityka promocyjna firmy. Dzięki niej padały kolejne rekordy prędkości bite m.in. przez niezapomnianego kapitana Malcolma Campbella w „Bluebird” w 1924 roku.

     Sponsoring sportów motorowych to nie wszystko. Poszukiwanie przez Castrol nowych rozwiązań zaowocowało zaangażowaniem się firmy w 2008 roku w sponsoring piłkarski i przeniesieniem na boiska EURO 2008 eksperckiej pozycji w branży motoryzacyjnej. Nawiązanie współpracy z gwiazdami futbolu, jak Arsene Wenger czy Pierluigi Collina, a także stworzenie rewolucyjnego narzędzia do analizy gry piłkarzy Castrol Performance Index zaowocowało uznaniem projektu sponsoringowego UEFA EURO 2008 za najlepszy projekt roku 2008 i przyznaniem firmie Castrol nagrody przez Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringu. Na kanwie tego sukcesu firma Castrol zdecydowała się na kontynuację sponsoringu piłki nożnej i podpisała umowę z FIFA na sponsoring MŚ 2010 i 2014, nawiązując współpracę z najlepszym piłkarzem świata, Cristiano Ronaldo na promocję linii produktowej Castrol EDGE.Minione 110 lat było czasem ciężkiej pracy i ogromnych sukcesów, których efektem jest znacząca pozycja Castrol na rynkach świata i w Polsce. Według najnowszego raportu Instytutu GIPA, monitorującego rynek olejów w Polsce, marka Castrol dynamicznie powiększa swoje udziały rynkowe. W serwisach autoryzowanych Castrol już od kilku lat jest liderem rynku, a w warsztatach niezależnych - drugą największą marką.

 


REKLAMA

REKLAMA

 
Dokładnie 110 lat mija od chwili, gdy w 1899 roku, sir Charles Cheers Wakefield założył przedsiębiorstwo C.C. Wakefield Co, które obecnie znamy jako Castrol.

    W celu popularyzacji produktów Castrol od samego początku wykorzystywał sporty motorowe: loty samolotowe, wyścigi samochodowe i próby bicia rekordów prędkości. Była to podstawowa polityka promocyjna firmy. Dzięki niej padały kolejne rekordy prędkości bite m.in. przez niezapomnianego kapitana Malcolma Campbella w „Bluebird” w 1924 roku.

     Sponsoring sportów motorowych to nie wszystko. Poszukiwanie przez Castrol nowych rozwiązań zaowocowało zaangażowaniem się firmy w 2008 roku w sponsoring piłkarski i przeniesieniem na boiska EURO 2008 eksperckiej pozycji w branży motoryzacyjnej. Nawiązanie współpracy z gwiazdami futbolu, jak Arsene Wenger czy Pierluigi Collina, a także stworzenie rewolucyjnego narzędzia do analizy gry piłkarzy Castrol Performance Index zaowocowało uznaniem projektu sponsoringowego UEFA EURO 2008 za najlepszy projekt roku 2008 i przyznaniem firmie Castrol nagrody przez Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringu. Na kanwie tego sukcesu firma Castrol zdecydowała się na kontynuację sponsoringu piłki nożnej i podpisała umowę z FIFA na sponsoring MŚ 2010 i 2014, nawiązując współpracę z najlepszym piłkarzem świata, Cristiano Ronaldo na promocję linii produktowej Castrol EDGE.Minione 110 lat było czasem ciężkiej pracy i ogromnych sukcesów, których efektem jest znacząca pozycja Castrol na rynkach świata i w Polsce. Według najnowszego raportu Instytutu GIPA, monitorującego rynek olejów w Polsce, marka Castrol dynamicznie powiększa swoje udziały rynkowe. W serwisach autoryzowanych Castrol już od kilku lat jest liderem rynku, a w warsztatach niezależnych - drugą największą marką.

 


Zobacz również:
Po zaciętej rywalizacji, to właśnie maszyna zbudowana w salonie Harley-Davidson Laidlaw w USA zdobyła tytuł Króla Custom 2019 i zwyciężyła w Bitwie Królów 2019.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij