[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Diavel 1260 - nowość Ducati na 2019 rok

Mocniejszy, lżejszy, wygodniejszy i lepiej wyposażony. Oto najnowszy power cruiser Ducati - Diavel 1260.

Testastretta DVT

Najnowszego Diavela napędza silnik Testastretta DVT (L-Twin) o pojemności 1262 cm3 - oczywiście ze zmiennymi fazami rozrządu. Efekt? Moc na poziomie 159 KM i 129 Nm. Robi wrażenie! Ten sam silnik napędza Multistradę 1260. Nad przekazywaniem mocy na tylne koło czuwają systemy wspomagające takie jak dodatkowe tryby jazdy, tryby pracy silnika, rozbudowana kontrola trakcji, kontrola wheelie, a nawet wspomaganie startu Power Launch. Nad sprawnym działaniem systemów czuwa sześcioosiowa jednostka sterująca IMU firmy Bosch.

W przednie tarcze o średnicy 320 mm wgryzają się radialne zaciski Brembo typu monobloc (M4.32) wspomagane przez ABS na winkle Boscha. Tarcza tylnego hamulca ma średnicę 265 mm. Za przyczepność podczas hamowania i pokonywania zakrętów odpowiadają opony Pirelli Diablo Rosso III.

REKLAMA

Zobacz też: Minimalistyczny i elektryczny - Sol Pocket Rocket

REKLAMA

Ducati Diavel 1260 – tylko 244 kg

Specjalnie na potrzeby Diavela 1260 Włosi zaprojektowali nową kratownicową ramę, która pozytywnie wpłynęła na stabilność maszyny. Jej dopełnieniem jest jednoramienny aluminiowy wahacz tylny. Poza tym Ducati zeznaje, że poprawiło ergonomię i pozycję za sterami (podwyższona kierownica) żeby jazda była bardziej komfortowa. Jest też tempomat. Zawieszenie w wersji standardowej to widelec upside-down o średnicy 50 mm z przodu i regulowany centralny amortyzator z tyłu. 

W Diavelu nie zabakło dodatkowych akcesoriów takich jak kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 3,5 cala, którego uzupełnieniem jest akcesoryjny system multimedialny (DMS). Pozwala on na sparowanie motocykla z telefonem i zestawem głośnomówiącym za pomocą Bluetootha. Oczywiście drogę oświetlają LED-owego lampy

REKLAMA

Zobacz też: QUIZ motocyklowy! Rozpoznajesz te marki?



REKLAMA

 

Diavel S 2019

Nowy Diavel dostępny jest też w wersji S, która charakteryzuje się bogatszym wyposażeniem. Przede wszystkim mamy tu quickshifter pozwalający na redukcje bez sprzęgła (góra/dół), światła dzienne (DRL), system multimedialny w standardzie, a także w pełni regulowane zawiasy Ohlinsa - z przodu i z tyłu. Dodatkowo lepsze zaciski hamulcowe Brembo M50, ładniejsze obręcze kół i ekstra malowania.

REKLAMA

Nie wiadomo jeszcze kiedy trafi do salonów i ile będzie kosztował. Pewne jest jedno - szykujcie portfele bo tanio nie będzie.

PEŁNA GALERIA ZDJĘĆ 

Film -> https://www.youtube.com/watch?v=6lZDatAzPEA



REKLAMA

 

REKLAMA

Dane techniczne:

Silnik dwucylindrowy L-twin, 4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, pojemność 1262 cm3
Średnica x skok 106 x 71,5 mm
Moc 159 KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy 129 Nm przy 7500 obr/min
Sprzęgło poślizgowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia manulana, 6 biegów
Zawieszenie: 

Przód: widelec upside-down 50 mm ( w wersji S: widelec Ohlins 48 mm regulowany)

Tył:monoshock z regulacją (Ohlins w wersji S)

Hamulce

Przód: tarcze 320 mm, zaciski radialne Brembo M 4.32 (M50 w wersji S)

Tył: tarcza 265 mm, dutłoczkowy zacisk Brembo

Masa z płynami 244 kg
Bak paliwa 17 l

zobacz galerię

Zobacz również:
Nowy Shiver to raczej poprzednia poprawiona wersja poprzednika. Na próżno szukać tutaj rewolucyjnych zmian w silniku czy stylistyce.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij