Driver - nowy dwumiesięcznik

Wydawnictwo Tarior-Media wprowadziło na nasz rynek nowy dwumiesięcznik „Driver”, traktujący prawie wyłącznie o amerykańskich samochodach i motocyklach.

Czasopismo zawiera obszerne i bogato ilustrowane artykuły i reportaże o amerykańskich legendach motoryzacji również w wersji polskiej, czyli made in Poland. Prawdziwą ozdobą premierowego wydania jest niewątpliwie plakat Toma Fritza, przedstawiający na pierwszym planie Harleya Bobbera z 1954 roku. Oprócz tego wizyta na Sema Show i w muzeum Volo Auto. Cena dwumiesięcznika to 9,90 zł.

Zobacz również:
1,5 m – takiej odległości od wyprzedzanego jednośladu chcieliby posłowie KO. Choć inspiracją do pomysłu było bezpieczeństwo rowerzystów, na zmianie skorzystają także motocykliści i motorowerzyści.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA