Kolesie z Dunlopa w 22 miesiące odwalili kawał dobrej roboty. Rozwiązania z bardziej sportowych SportSmartów postanowili przeszczepić do cieszących się sporą popularnością RoadSmartów. Tak w skrócie powstała wersja 2 tych ostatnich. JLB (Joint Less Belt – konstrukcja bezkońcowego opasania) oraz MT (MultiTread Compound - wieloskładnikowa mieszanka bieżnika) mają poprawić stabilność oraz pogodzić przyczepność z długimi przebiegami. Prezentacja odbyła się na Korsyce - trudno sobie wyobrazić lepszy poligon doświadczalny dla spotowo-turystycznych opon. Żeby nie było zbyt łatwo później przenieśliśmy się na tor testowy Dunlopa w Mireval, gdzie sprawdzaliśmy opony zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Więcej informacji znajdziecie w najnowszym wydaniu MOTOCYKLA (nr 11/2011) - już w kioskach.
Opony Dunlop Road Smart 2 można kupić już od 1 października w rozmiarach:
przód: tył:
120/60ZR17 150/70ZR17
120/70ZR17 160/60ZR17
180/55ZR17
190/50ZR17
Oferta powiększy się od 1 kwietnia (to nie żart prima aprilisowy!) 2012 o kolejne romiary:
przód: tył:
110/70ZR17 150/70R17
110/80ZR18 170/60ZR17
120/70ZR18 160/60ZR18
110/80R19 190/55ZR17