REKLAMA

Ducati 848 EVO

Ducati 848 EVO można by było nazwać po prostu upgrade'm zwykłej 48 jednak chyba byłoby to niewłaściwe. EVO to coś więcej.

To najmocniejszy motocykl w tej klasie. 140 KM to wynik godny podziwu. Oprócz zwiększonej mocy, EVO ma seryjnie montowany amortyzator skrętu i lepsze hamulce. Wszystkie modyfikacje: nowe wałki rozrządu, nowa głowica i zmienione kształty portów zaworowych, wyższa kompresja, nowy kształt korony tłoka i większe gardziele ssące przy zachowaniu tej samej masy - 168 kg na sucho powodują, że EVO można traktować jak zupełnie nowy motocykl a nie tylko wariację zwykłego 848. Ceny nie są jeszcze ustalone, ale motocykl ma się pojawić w salonach najwcześniej pod koniec lipca.


848evoDark_sx.jpg

848evo.jpg

848evo_Engine_04.jpg

848evo_close_up.jpg

848evo_engine_01.jpg


zobacz galerię

Zobacz również:
Jedynym cruiserem w ofercie Kawasaki jest dziś Vulcan S. Najwyższy czas, by, za przykładem Hondy, uzupełnić ofertę o większy model, najlepiej zasilany doładowanym silnikiem z H2.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA