Ducati 848 EVO

Ducati 848 EVO można by było nazwać po prostu upgrade'm zwykłej 48 jednak chyba byłoby to niewłaściwe. EVO to coś więcej.

To najmocniejszy motocykl w tej klasie. 140 KM to wynik godny podziwu. Oprócz zwiększonej mocy, EVO ma seryjnie montowany amortyzator skrętu i lepsze hamulce. Wszystkie modyfikacje: nowe wałki rozrządu, nowa głowica i zmienione kształty portów zaworowych, wyższa kompresja, nowy kształt korony tłoka i większe gardziele ssące przy zachowaniu tej samej masy - 168 kg na sucho powodują, że EVO można traktować jak zupełnie nowy motocykl a nie tylko wariację zwykłego 848. Ceny nie są jeszcze ustalone, ale motocykl ma się pojawić w salonach najwcześniej pod koniec lipca.


848evoDark_sx.jpg

848evo.jpg

848evo_Engine_04.jpg

848evo_close_up.jpg

848evo_engine_01.jpg


zobacz galerię

Zobacz również:
Zmian jest sporo, choć, jak przystało na Suzuki, dostrzec je nie jest łatwo. Kiedy jednak przejrzeć nową specyfikację, okazuje się że nowa Katana dostała sporo nowej elektroniki, zaktualizowano motocykl także mechanicznie.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA