[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Ducati Multi... Hyperstrada i Diavel Strada w 2013?

Nie jesteśmy pewni czy zaprezentowane Hyperstrada i Diavel Strada to tylko wariacje na temat, czy może Ducati rzeczywiście zamierza sprzedawać takie motocykle. Może być ciekawie.

Oba motocykle: Diavel i Hypermotard są dość radykalne i trudno nazwać je maszynami turystycznymi nie tylko ze względu na brak szyby i kufrów. To po prostu motocykle do zabawy i mają zupełnie inne przeznaczenie. W Ducati jednak chyba upierają się przy innej opinii i dlatego pokazali takie ciekawostki. Samo pojawienie się odświeżonego hypermotarda nie wystarczyło Ducati więc postanowili nieco nas zszokować pokazując krzyżówkę Multistrady z Hypermotardem i... turystycznego Diavela.

Diavel Strada to wciaż ten sam Diavel, tyle że z turystyczną szybą, wyższą kierownicą, podgrzewanymi manetkami, turystycznym siedzeniem, oparciem dla pasażera, kuframi i przystosowanymi do turystycznej jazdy podnóżkami pasażera. Hmm, co autor miał na myśli nie wiemy, ale w tym szaleństwie może być metoda.

REKLAMA

Hyperstrada to zaś wariacja na temat turystycznego Hypermotarda, czyli tańszej i uboższej wersji piekielnie drogiej Multistrady. Nowy Hypermotard dostał nowy silnik Testastretta 11° o pojemności 821 cm3 generujący 110 KM i 103 Nm. Dzięki temu teraz przeglądy serwisowe mają odbywać się co 15 000, a duże co 30 000 km. odświeżony został też wygląd, a w elektronice pojawiły się trzy mapy silnika i 8-stopniowa kontrola trakcji. Cały motocykl ma ważyć 204 kilogramy.  Hyperstrada ma być takim właśnie Hypermotardem z kuframi bocznymi w standardzie, 20 mm wyższą kierownicą, szybą i wygodniejszym siedzeniem. Ma mieć też bardzie turystyczne zawieszenia, a tylny amortyzator ma dysponować pełną regulacją. Ceny nie są oczywiście znane. Wygląda to nie najgorzej, ale nigdy byśmy się nie spodziewali, że Ducati pójdzie w tym kierunku, zwłaszcza w przypadku odpałowego Diavela i zabawkowego Hypermotarda.





zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij