Włosi za pomocą kilku prostych stylistycznych zmian stworzyli trzy nowe modele. Bazą dla całej trójki pozostał Scrambler Icon.
Do napędu całej serii użyto tego samego chłodzonego powietrzem silnika V2. Jednostka napędowa o pojemności 803 cm3 generuje 73 KM (przy 8250 obr/min) i 67 Nm (przy 5750 obr/min). Nowe Scramblery dodatkowo mają LED-ową lampę ze światłem do jazdy dziennej, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, a także ABS na winkle Boscha.
Full Throttle
to motocykl inspirowany amerykańskimi wyścigami flat track. Dwukolorowe, czarno-żółte malowanie wygląda obłędnie, a ciekawy charakter maszyny podkreśla krótki przedni błotnik i szeroka kierownica.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Cafe Racer
Spośród trzech nowo zaprezentowanych Scramblerów to właśnie ta maszyna wywarła na nas największe wrażenie. Przede wszystkim ze względu na szprychowe felgi, a także oldschoolowe przeszycia na kanapie i ciekawe malowanie. W Cafe Racerze nie mogło zabraknąć kilku smaczków: numery startowe, radialna pompa hamulcowa, niska kierownica typu clip-on, a także lusterka mocowane na końcach kierownicy.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Desert Sled
Scrambler w wersji Desert Sled naśladuje maszyny off-roadowe z lat 70-tych. Miłośników jazdy w terenie ucieszy zwiększony prześwit i spory skok zawieszeń (200 mm). Do tego dochodzi jeszcze 19-calowe szprychowe koło przednie (i 17-calowe z tyłu) oraz kanapa umiejscowiona na wysokości 860 mm. Kostkowe opony, osłona reflektora i dłuższy przedni błotnik podkreślają off-roadowe zacięcie. Podobnie jak szeroka kierownica i możliwość wyłączenia ABS-u.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Na więcej musimy poczekać aż do targów EICMA w Mediolanie (6 listopada). Wcale nie dziwi nas to, że Włosi wolą pokazać najciekawsze nowości u siebie.