[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
4.0

Ducati Streetfighter V4 - uliczny demon z Bolonii

Drapieżny charakter, mocny silnik, zapewniające precyzyjne prowadzenie podwozie i ostre jak brzytwa heble. Po pięciu latach przerwy w ofercie Ducati znów pojawił się uliczny wojownik - Streetfighter V4.

Już na pierwszy rzut oka widać że Streetfighter V4 to obrany z owiewek Panigale V4, tyle że z wyższą,  szerszą kierownicą, czterema wingletami i przypominającą płaski owadzi łeb miniowiewką kryjąca wąski reflektor . Napędzany silnikiem Desmosedici Stradale agresywny naked waży 178 kg i dysponuje mocą 208 KM oraz pokaźnym pakietem elektroniki.

Ostentacyjny styl

Streetfighter V4 to nowoczesny, mocno zaawansowany technologicznie naked o agresywnym designie, bezwstydnie podkreślającym jego moc i osiągi. W maszynie wyeksponowano potężny silnik, wszelkie osłony zredukowano do minimum, zaś niska, spłaszczona obudowa reflektora wygląda jakby wyrastała ze zbiornika, przez co nadaje Streetfighterowi wygląd gotowego do skoku drapieżnika. Nawet wąski, LED-owy reflektor nie przypomina demoniczny uśmiech Jokera z kreskówek o Batmanie.

 

Po lewej standartowy Streetfighter V4, po prawe dopasiony Streetfighter V4 S.

 

Zgodnie z wymogami gatunku, zamiast cliponów Streetfighter V4 ma ulokowaną na klasycznych mostkach, szeroką kierownicę, która wraz z umiarkowana pozycją podnóżków, sprawia, że ​​pozycja za sterami jest wygodna a jednocześnie na sportowy sposób aktywna.

REKLAMA

Potężna moc

Silnik Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3 generuje 208 KM, co w odniesieniu do masy własnej 178 kg (w wersji „S”) oznacza mocy do masy 1,17. Do dyspozycji jeźdźca są trzy mapy silnka: Race, Sport, Street (Wyścig, Sport, Ulica). Co ciekawe, osiągi można dodatkowo podkręcić, montując pełny układ wydechowy Akrapovič Ducati Performance, który nie dość, że zwiększa moc do 220 KM to jeszcze o 6 kg zmniejsza masę.

 

Reflektor w kształcie szyderczego uśmiechu i zapewniające docisk przedniego koła winglety.

 

Temperament widlastej czwórki trzymany jest w ryzach hamulce Brembo Stylema, ABS na winkle oraz zaawansowaną elektronikę przeszczepioną z Panigale V4. Z kolei podwójne, przesunięte do przodu skrzydełka opracowane przez speców od aerodynamiki wytwarzają 28 kg siły docisku przy prędkości 270 km/h, tłumią „pływanie” przedniego koła przy dużej prędkości i zwiększają także stabilność podczas hamowania.

 

Zobacz też: Nowa Honda Goldwing 2020

 

Elektronika

Pakiet elektroniki najnowszej generacji oparty jest na 6-osiowej jednostce sterującej 6D IMU, która monitoruje każdy etap jazdy: start, przyspieszenia, hamowaniem, zachowanie kół w zakrętach.

Maszyna występuje także w bogato wyposażonej wersji S. Streetfighter wyposażony jest wówczas w wówczas w odkuwane koła Marchesini, elektrycznie sterowane zawieszenie Öhlinsa oraz amortyzator skrętu.

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Goście z Triumpha przygotowali coś ekstra: limitowaną Daytonę z silnikiem 765 z Moto2 licencjonowaną przez FIM. Znamy już datę oficjalnej premiery motocykla.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij