Dunlop ScootSmart opracowano z zastosowaniem symulacji metodą elementów skończonych (FEA), a specjalna mieszanka i nowa rzeźba bieżnika mają zapewnić optymalną przyczepność, idealne prowadzenie we wszystkich warunkach drogowych oraz duże przebiegi.
Bazując na doświadczeniu zdobytym dzięki oponie sportowo-turystycznej RoadSmart, bieżnik w środkowej części opony ScootSmart ma więcej rowków mających za zadanie zapewnić lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni i mniej rowków w strefie barkowej, aby poprawić przyczepność w zakrętach pokonywanych przy dużym pochyleniu. Głębszy bieżnik w części środkowej ma zapewnić lepszą przyczepność na mokrych nawierzchniach przez cały okres eksploatacji opony.
Dostępne rozmiary:
Przód/tył Rozmiar Index nośności/index prędkości Typ
Przód
13” 110/90 – 13 56P TL
120/70 – 13 53P* TL
15” 120/70 – 15 56S TL
120/70 R 15 56H TL
Przód/tył
13” 130/60 – 13 53P* TL
130/60 – 13 60P* TL
14” 120/70 – 14 55S* TL
120/80 – 14 58S TL
16” 110/70 – 16 52S TL
Tył
13” 130/70 – 13 63P TL
140/60 – 13 57P* TL
140/60 – 13 63S* TL
150/70 – 13 64S TL
14” 110/80 – 14 59P* TL
140/60 – 14 64S* TL
140/70 – 14 68S* TL
150/70 – 14 66S TL
160/60 R 14 65H* TL
15” 160/60 R 15 67H TL
16” 130/70 – 16 61S TL
140/70 – 16 65S TL
*Dostępne jesienią br.
TL – opona bezdętkowa
Więcej na www.dunlop.pl
Komentarze