Silnik |
chłodzony cieczą, rzedowy dwucylindrowy |
Pojemność | 649 cm3 |
sśrednica x skok tłoka | 83,0 x 60,0 mm |
stopień sprężania | 10,8 :1 |
moc maksymalna | 72,1 KM (53 kW) / 8500 rpm |
maksymalny moment obrotowy | 64 Nm / 7000 rpm |
rozrząd | DOHC |
zasilanie | wtrysk paliwa ø38 mm Keihin |
smarowanie | półsucha miska olejowa |
skrzynia biegów | 6-biegowa |
napęd | łańcuchem |
sprzęgło | wielotarczowe mokre, linka |
rama | grzbietowa, z rur stalowych |
zawieszenie przód | widelec teleskopowy 41 mm, skok 125 mm |
zawieszenie tył | amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm |
opona przód | 120/70ZR17M/C (58W) |
opona tył | 160/60ZR17M/C (69W) |
kąt główki ramy/wyprzedzenie | 25 stopni/110 mm |
hamulce przód | dwie półpływające tarcze o średnicy 300 mm, dwutłoczkowy zacisk (ABS w opcji) |
hamulce tył | pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm, jednotłoczkowy zacisk |
długość/szerokośc/wysokość | 2,110 mm x 770 mm x 1,110 mm |
rozstaw osi | 1410 mm |
prześwit | 130 mm |
wysokość siedzenia | 805 mm |
masa | 204 (wersja n), 206 kg (wersja F) |
zbiornik paliwa | 16 l |
ER-6n i Er-6f na 2012
Nowy ER-6n/f jest jeszcze ładniejszy od poprzednika. Galerię i dane techniczne znajdziecie w treści poniżej.