[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

ER-6n i Er-6f na 2012

Nowy ER-6n/f jest jeszcze ładniejszy od poprzednika. Galerię i dane techniczne znajdziecie w treści poniżej.
 Motocykle Kawasaki ER-6n 2012 Motocykle Kawasaki ER-6f 2012
Silnik
chłodzony cieczą, rzedowy dwucylindrowy
Pojemność 649 cm3
sśrednica x skok tłoka 83,0 x 60,0 mm
stopień sprężania 10,8 :1
moc maksymalna  72,1 KM (53 kW) / 8500 rpm
maksymalny moment obrotowy 64 Nm / 7000 rpm
rozrząd DOHC
zasilanie wtrysk paliwa ø38 mm Keihin
smarowanie półsucha miska olejowa
skrzynia biegów 6-biegowa
napęd łańcuchem
sprzęgło wielotarczowe mokre, linka
rama grzbietowa, z rur stalowych
zawieszenie przód widelec teleskopowy 41 mm, skok 125 mm
zawieszenie tył amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm
opona przód 120/70ZR17M/C (58W)
opona tył 160/60ZR17M/C (69W)
kąt główki ramy/wyprzedzenie 25 stopni/110 mm
hamulce przód dwie półpływające tarcze o średnicy 300 mm, dwutłoczkowy zacisk (ABS w opcji)
hamulce tył pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
długość/szerokośc/wysokość 2,110 mm x 770 mm x 1,110 mm
rozstaw osi 1410 mm
prześwit 130 mm
wysokość siedzenia 805 mm
masa 204 (wersja n), 206 kg (wersja F)
zbiornik paliwa 16 l

REKLAMA




REKLAMA

REKLAMA


REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij