To jedna z tych rzadkich sytuacji, kiedy pojazd koncepcyjny niemal bez zmian zmienia się w wersję przeznaczoną do sprzedaży. Zaprezentowany w listopadzie ubiegłego roku Definition CE 04 był zapowiedzią nowego trendu w projektowaniu jednośladów spod znaku śmigła.
Definition CE 04 ma w założeniu być pojazdem miejskim, ale jego design przypomina bardziej futurystycznego cruisera niż to, co znamy pod pojęciem "skuter". Co ciekawe, BMW w materiałach marketingowych podawało, że od komfortu na dłuższych trasach w przypadku tego pojazdu ważniejsze są ergonomia i funkcjonalność.
Zdjęcia szpiegowskie, opublikowane na blogu decoches wskazują, że prace nad produkcyjną wersją modelu CE 04 są już na finiszu. Najbardziej zaskakujące jest, że skuter, który pojawi się w salonach będzie niemal identyczny jak pokazany w ubiegłym roku koncept. Wyraźnie widać kanciaste, niemal kubistyczne linie, charakterystyczny reflektor w kształcie litery V oraz tylne koło zamocowane na monowahaczu.
Pozycja kierowcy zbliżona jest do tej, jaką oferują największe maxiskutery lub cruisery – z daleko wysuniętymi do przodu podestami. Do dyspozycji kierującego jest rozbudowany kokpit w formie wyświetlacza podobnego do tych, stosowanych w innych modelach bawarskiej marki.
Definition CE 04 będzie drugim, po C-Evolution elektrycznym skuterem tej marki. W założeniu ma być tańszy niż wycofany z oferty C-Evolution, który kosztował około 60 tys. zł. Premiery modelu CE 04 spodziewamy się pod koniec tego roku.
Przeczytaj także: BMW C-Evolution