[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Erik Buell Racing 1190 RS

Buell udowodnił że odejście z Harle-Davidson Motorcycle Company nie oznaczało końca motocykli Buell. Owszem nazwa się zmieniła, ale sprzęty z rumakiem znów powstają.

EBR 1190 RS to typowo sportowy, a wręcz torowy, wyścigowy motocykl przystosowany do poruszania się w ruchu miejskim. Wyścigówka stworzona przez Buella ma tylko to co potrzebne aby uzyskać homologację drogową czyli kierunkowskazy, lusterka i światła, a pod carbonowymi owiewkami czai się potężny potwór. Motocykl bez wątpienia jest wyjątkowy jednak kasa jaką życzy sobie za niego Erik Buell jest tak samo z innej planety. Kosmiczne 40 000 $ to kwota, za którą w sportowcach z Japonii i Europy można przebierać, wybierać i przerabiać do woli. Cóż... Wyjątkowość kosztuje...

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij