[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.1

Harley-Davidson 2020: nowe modele

Ludzie z Harleya nie marnują czasu - już zaprezentowali nowości na sezon 2020. W skrócie: w ofercie zadebiutuje pierwszy w historii elektryczny motocykl tej marki - Live Wire, doczekamy się także powrotu Low Ridera S. A to jeszcze nie wszystko!

Nowy Harley-Davidson Low Rider S wnosi agresywny styl i doskonałe osiągi, z kolei elektryczny model LiveWire jest pokazem możliwości technologicznych firmy. Zaś fani customów przychylnym okiem popatrzą na trójkołowego Tri Glide'a przygotowanego przez fabrycznych tunerów z CVO.

Nowości na rok 2020 w Harleyu wykraczają poza motocykle i obejmują również usługę H-D Connect - oferowaną w ramach abonamentu łączność z motocyklem poprzez aplikację na smartfony dla wybranych modeli Harleya, a także Reflex Defensive Rider Systems (RDRS) - nowy zbiór systemów wspomagających motocyklistę podczas jazdy (w jego skład wcodzą m.in. kontrola trakcji oraz zaawansowany system ABS).

Harley-Davidson LiveWire: elektryzujący

Model LiveWire jest napędzany silnikiem elektrycznym. Ma on zapewniać doskonałe wrażenia z jazdy, a przy tym motocykla ma przykuwać wzrok swoim wyglądem. O tym jak jeździ przeczytacie w najnowszym wydaniu naszego miesięcznika (patrz: MOTOCYKL nr 9/2019). 

Elektrycznym silnik H-D Revelation zapewnia natychmiastowy przyrost mocy, co przekłada się na niesamowite wrażenia z jazdy. Po prostu ostro przyspiesza natychmiast po odkręceniu manetki, bez konieczności używania sprzęgła i zmiany biegów. Średni zasięg wynosi 158 km, co oznacza, że ta maszyna najlepiej odnajdzie się w mieście. LiveWire jest pierwszym w historii elektrycznym motocyklem wyprodukowanym przez firmę Harley-Davidson.

REKLAMA

Low Rider S, czyli wyrazisty charakter

Projektanci nowego Harleya Low Rider S postawili przede wszystkim na parametry, takie jak moc, zwinne prowadzenie oraz swoboda jazdy, co połączyli z tradycyjnym charakterem motocykli spod znaku krzyczącego orła. Rama bazująca na modelu Softail oraz nowe, sportowo zestrojone zawieszeniaoraz muskularny silnik Milwaukee-Eight 114 oznaczają, że tu nie będzie miejsca na nudę. Stylu nadaje podwyższona kierownica, mini owiewka, jednoosobowe siedzenie oraz czarne elementy wykończenia.

Road Glide Limited

Nowy model Road Glide Limited, w roku 2020 zastąpi model Road Glide Ultra. Listę zmian zaczynają nowe malowania oraz błyszczące wykończenie wnętrza owiewki, turyści docenią podgrzewane manetki, koła Slicer II ContrastBright i nowy zbiornik. Przywiązanych do stylu ucieszą nowe medaliony na przednim i tylnym błotniku.

Harley Road Glide Limited to długodystansowy motocykl z charakterystyczną, aerodynamiczną owiewką w kształcie pyska rekina z trzema wlotami Splitstream ograniczającymi zawirowania strug powietrza wokół głowy. Silnik Milwaukee-Eight 114 zapewnia płynną jazdę i duży zapas mocy, natomiast podwójny reflektor LED Daymaker gwarantuje doskonałą widoczność w nocy. Elektronicznie zintegrowane hamulce Reflex z ABS-em gwarantują pewne hamowanie. System multimedialny Boom! Box GTS, z kolorowym ekranem dotykowym, zapewnia funkcje nawigacji, komunikacji i rozrywki.

CVO Tri Glide - nowy w rodzinie

Nowy trójkołowiec CVO Tri Glide dołączy do modeli CVO Limited i CVO Street Glide, czyli limitowanych motocykli super-premium CVO na rok 2020. Zostały one stworzone dla najbardziej wymagających klientów, wyróżniają niesamowite wykończenie, użycie zaawansowanych technologii, ekskluzywne komponenty, niemal obsesyjną koncentracją na szczegółach oraz jakości wykonania. Modele CVO, jako jedyne w ofercie, są napędzane silnikiem Milwaukee-Eight 117 o największej pojemności (1923 cm3) i mocy produkowanym przez firmę Harley-Davidson.

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij