[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
5.0

Harley-Davidson FXGTS Coast Glide zwycięża w tegorocznej Bitwie Królów!

Po zaciętej rywalizacji, to właśnie maszyna zbudowana w salonie Harley-Davidson Laidlaw w USA zdobyła tytuł Króla Custom 2019 i zwyciężyła w Bitwie Królów 2019.

Zwycięski projekt nazywa się „FXGTS Coast Glide” i został zbudowany na bazie Harley-Davidson Sport Glide. 

Motocykl nawiązuje swoim wyglądem do stylistyki modelu FXRT ale podkreślonej mocnymi akcentami, będącymi hołdem dla kultowej trasy Pacific Coast Highway.  Ekipa z salonu Harley-Davidson Laidlaw chciała stworzyć w pełni funkcjonalną maszynę turystyczną w charakterystycznym kalifornijskim stylu.

 

zobacz również: tak wygląda zwycięska maszyna Polaków z europejskich eliminacji Bitwy Królów w roku 2017. 

 

Bitwa Królów jest największym na świecie konkursem maszyn custom, zbudowanych przez dilerów Harley'a-Davidsona. W tym roku po raz pierwszy w zawodach uczestniczyli również dealerzy ze Stanów Zjednoczonych. Konkurs ma na celu pokazanie umiejętności w zakresie budowy motocykli custom i kreatywność serwisów, które działają w każdym salonie Harley-Davidson na całym świecie.

W 2018 r. koronę Króla Custom zdobyli debiutanci reprezentujący dealera Harley-Davidson z Bangkoku, którzy zaprezentowali motocykl na bazie modelu Street Bob noszący nazwę „The Prince” (zdjęcie poniżej).

 

 

 

 

REKLAMA

REKLAMA

W 2019 roku jako bazę do budowy maszyny custom uczestnicy mogli wybrać dowolny model motocykla Harley-Davidson (z wyjątkiem modeli Trike i CVO). Aby zainspirować uczestników konkursu, motocykle podzielono na trzy kategorie stylistyczne - Dirt, Chop oraz Race.

Zasady budowy motocykla były proste. 50% użytych części musiało być oryginalnymi akcesoriami Harley-Davidson, a budżet na przeróbki nie mógł przekroczyć 50% ceny detalicznej motocykla bazowego. Pozostałe ograniczenia wynikały jedynie z kreatywności konstruktorów. 

 

Oto wielcy finaliści Bitwy Królów 2019,

których motocykle również zostały zaprezentowane na targach EICMA:

 

Warr’s Harley-Davidson (Wielka Brytania) – motocykl „The Crook”

 

Thunderbike Harley-Davidson (Niemcy) – motocykl „Roar”

 

Harley-Davidson Calgary (Kanada) – motocykl „Moonshine”

 

Harley-Davidson Queretaro (Meksyk) – motocykl „Joe Tracker”.

 

„Po raz kolejny globalna społeczność dealerów Harley-Davidson doskonale pokazała swój prymat w sztuce budowy motocykli custom. To doświadczenie jest dostępne w każdym salonie Harley-Davidson, co pozwala motocyklistom na całym świecie wprowadzać w ich motocyklach modyfikacje sprawiające, że są one naprawdę wyjątkowe. Pragnę przekazać gorące gratulacje wszystkim finalistom i zwycięzcom konkursu na poziomie regionalnym, a w szczególności zwycięzcom konkursu w 2019 roku ekipie z Harley-Davidson Laidlaw. Naprawdę wspaniała konstrukcja - w pełni zasługująca na tytuł mistrza" powiedział Steve Lambert, Dyrektor Marketingu Harley-Davidson.

 

Konkursowe maszyny i więcej informacji o Bitwie Królów znajdziesz klikając w link: www.h-d.com/customkings

 

 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Na wielkiej mapie motocyklowych imprez pojawił się właśnie nowy, jasny punkt – pierwszy Heritage Festival, który odbędzie się 14 września w Warszawie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij