Zwycięski projekt nazywa się „FXGTS Coast Glide” i został zbudowany na bazie Harley-Davidson Sport Glide.
Motocykl nawiązuje swoim wyglądem do stylistyki modelu FXRT ale podkreślonej mocnymi akcentami, będącymi hołdem dla kultowej trasy Pacific Coast Highway. Ekipa z salonu Harley-Davidson Laidlaw chciała stworzyć w pełni funkcjonalną maszynę turystyczną w charakterystycznym kalifornijskim stylu.
zobacz również: tak wygląda zwycięska maszyna Polaków z europejskich eliminacji Bitwy Królów w roku 2017.
Bitwa Królów jest największym na świecie konkursem maszyn custom, zbudowanych przez dilerów Harley'a-Davidsona. W tym roku po raz pierwszy w zawodach uczestniczyli również dealerzy ze Stanów Zjednoczonych. Konkurs ma na celu pokazanie umiejętności w zakresie budowy motocykli custom i kreatywność serwisów, które działają w każdym salonie Harley-Davidson na całym świecie.
W 2018 r. koronę Króla Custom zdobyli debiutanci reprezentujący dealera Harley-Davidson z Bangkoku, którzy zaprezentowali motocykl na bazie modelu Street Bob noszący nazwę „The Prince” (zdjęcie poniżej).

Komentarze