[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Harley-Davidson LiveWire w walce z koronawirusem

Trudne czasy koronawirusa zmuszają do niestandardowych działań. W myśl tej zasady firma Harley-Davidson przy współpracy z domem aukcyjnym Bonhams wystawiły na sprzedaż limitowaną edycję modelu LiveWire.

Motocykl wyróżnia się nietypowym dla tego modelu kolorem oraz wieloma elementami wykonanymi z włókna węglowego. Kropką nad "i" są autografy rodziny Davidsonów pojawiające się na maszynie. Motocykl który zostanie sprzedany na aukcji, jest jednym z 500 motocykli LiveWire zbudowanych w pierwszej edycji „First Strike”.

Aukcja będzie miała charakter online i żeby wziąć w niej udział trzeba zalogować się na na stronie bonhams.com. Oferty można składać od wczoraj, wtorku 12 maja, a aukcja potrwa do wtorku 26 maja do godziny 16:00 (EST). Wszystkie wpływy zostaną przekazane fundacji non profit United Way of America zbierającej środki do walki z pandemią koronawirusa. W tym szczególnym przypadku dom aukcyjny Bonhams zrzeka się w jakichkolwiek opłat aukcyjnych.

„Wszyscy w domu aukcyjnym Bonhams wspieramy organizację United Way w walce z pandemią”, powiedział Eric Minoff, osoba odpowiedzialna za aukcje samochodów i motocykli w domu aukcyjnym Bonhams Nowy Jork. „Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z firmą Harley-Davidson, której przyświeca tak szczytny cel”.

Wyjątkowe będzie również przekazanie motocykla. Przede wszystkim zwycięzca licytacji wraz z osobą towarzyszącą wezmą udział w wyjątkowej ceremonii przekazania motocykla. Oprócz tego odwiedzą oni Willie G. Davidson Product Development Center oraz będą mogli wziąć udział w indywidualnym zwiedzaniu muzeum Harleya-Davidsona.

„Wszyscy widzimy jak wielki wpływ na nasze życie ma epidemia koronawirusa i jak wielkie jest zaangażowanie wielu organizacji w walkę z pandemią”, powiedział Jon Bekefy, dyrektor generalny ds. Marketingu marki w Harley-Davidson Motor Company. „Zespół stylistów Harleya-Davidsona wybrał niestandardowy kolor i zaprojektował niespotykaną grafikę tego motocykla, tak by podkreślić styl LiveWire” - dodał  Bekefy. „To oszałamiający motocykl, który jest naprawdę jedynym w swoim rodzaju.”

Mamy jednak jedną złą wiadomość. Choć aukcja jest dostępna dla uczestników z całego świata, to  motocykl może być zarejestrowany tylko w USA.

Zobacz również:
To już przesądzone - pokazany na targach EICMA prototyp turystycznego enduro - Husqvarna Norden 901 wejdzie do produkcji!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij