Harley-Davidson z Aerosmith. Powstanie limitowana kolekcja odzieży

Harley-Davidson, wspólnie z rockowym zespołem Aerosmith, zaprezentuje specjalną, limitowaną kolekcję odzieży. To prawdziwa gratka dla fanów motocykli i dobrej nuty.

Harley-Davidson i Aerosmith Harley-Davidson

Harley-Davidson oraz Bravado, spółka zarządzająca sprzedażą towarów i markami w ramach Grupy Universal Music, ogłosiła wprowadzenie na rynek specjalnej kolekcji odzieży we współpracy z legendarnym zespołem rockowym Aerosmith. Dostępna już teraz limitowana edycja będzie oferowana w salonach Harley-Davidson oraz na stronie Harley-Davidson.com.

Bardzo cieszymy się ze współpracy z Harley-Davidson. Ta firma to prawdziwa amerykańska instytucja oraz synonim autentyczności i luzackiego stylu, który w stu procentach oddaje to, o co chodzi w muzyce zespołu Aerosmith. To świetnie, że ta kolekcja może trafić do rąk naszych fanów - powiedział Joe Perry, gitarzysta Aerosmith.

Wyróżnikiem kolekcji są elementy graficzne autorstwa zarówno zespołu Aerosmith, jak i firmy Harley-Davidson, które gwarantują niepowtarzalność wzornictwa. Oferta obejmuje łącznie 17 stylów i składa się z sześciu różnych graficznych „kapsuł”:

Burnout, dla której inspiracją jest album Aerosmith o takiej nazwie i która charakteryzuje się obrazami vintage przedstawiającymi i podkreślającymi początki tych dwóch słynnych amerykańskich marek.

Dream On, której nazwa pochodzi od tytułu piosenki z pierwszego albumu studyjnego zespołu, która przyniosła Aerosmith popularność. Ilustruje ona ciągłą popularność i znaczenie zespołu Aerosmith i firmy Harley-Davidson na całym świecie.

Pump, która wykorzystuje najbardziej znane logo Aerosmith i Harley-Davidson dla stworzenia kultowego, opartego na współpracy wzornictwa, w którym obie marki są połączone skrzydłami wolności.

Aero Force One to tytuł stanowiący wyraz wdzięczności dla wiernych fanów zespołu Aerosmith i symbol współpracy pomiędzy tymi dwiema wielkimi legendami Ameryki.

Toxic Twins to graficzny riff na bazie przezwiska duetu autorów tekstów zespołu Aerosmith i kolejne odniesienie do współpracy między Aerosmith a Harley-Davidson. Wzór ten składa się z obu logo otoczonych przez węże, które symbolizują siłę i ducha obu tych słynnych marek.

Draw the Line wykorzystuje grafikę z albumu Aerosmith o tym tytule, uzupełnioną o bieżnik opony i rury wydechowe motocykla Harley-Davidson, symbolizujące ogromną energię charakteryzującą zarówno rock and rolla, jak i motocykle.

Limitowana kolekcja obejmuje męskie i damskie koszulki, koszule z długim rękawem, bluzy oraz koszulki bez rękawów. Lokalizację salonów firmy Harley-Davidson można znaleźć na stronie www.harley-davidson.pl. 

zobacz galerię

Zobacz również:
Gdyby każdy uczestnik rajdu przejechał tylko 500 km to sumując razem dojechaliby na księżyc i z powrotem. 29 maja zakończył się 2 Rajd Motocyklowy Weteranów w którym uczestniczyło ponad 1300 motocyklistów z całej Polski.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA