[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Hayabusa miała być groteskowa!

Po dziesięciu latach od premiery "Sokoła Wędrownego" czyli Suzuki Hayabusy 1300, jego konstruktor Koji Yoshiura przyznał, że ten motocykl miał być brzydki.

W ekskluzywnym wywiadzie udzielonym angielskim dziennikarzom Koji Yoshiura opowiada jak to było naprawdę z Hayabusą:

"Założenie było takie by stworzyć niepowtarzalny nowoczesny design, który nie zestarzeje się w kilka lat. Styl który będzie "twarzą" Suzuki.
Zbudowanie najszybszego seryjnego motocykla nigdy nie było głównym celem. Początkowo Hayabusa miała być zasilana silnikiem o pojemności od 900 do 1100 cm3 gdyż taki był główny target rynku motocyklowego.

Jednak chcieliśmy również zbudować motocykl, który znakomicie się prowadzi, świetnie przyśpiesza i jest bardzo mocny i oryginalnie wygląda. Specjalnie dla klientów stał się najszybszym produkowanym motocyklem.
Moim zamiarem było stworzenie niejako groteskowego wyglądu, designu, który spowoduje mocną reakcję.
Dzięki temu, kiedy model pojawił się na rynku i zdobył popularność ludzie zainteresowali się nietypowym wyglądem i design Hayabusy utkwił im w pamięci."

Źródło: MCN

Zobacz również:
Mimo przełożenia terminu targów Warsaw Motorcycle Show i tak zobaczycie nowości Yamahy na sezon 2020. Zapraszamy na dni otwarte do warszawskich dealerów tej marki: POLand POSTITION oraz Uhma Bike.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA