REKLAMA

Honda CB 650 F i CBR 650 F - lifting na 2017 rok

Na sezon 2017 Honda dozbroiła nakeda CB 650 F oraz bardziej sportową CBR 650 F. Mają one większą moc, oferują lepsze brzmienie i za sprawą nowych zawieszeń lepiej się prowadzą.

Honda
Honda CB 650 F lifting na 2017 rok

Wyższą o 4 KM moc uzyskano za sprawą zaprojektowanych na nowo kanałów dolotowych oraz nowego układu wydechowego. Przy czym silnik gładko i bez zadyszki się wkręca do czerwonego pola (11 000 obr/min). Nie bez znaczenia są również krótsze przełożenia skrzyni biegów, które zapewniają lepsze przyspieszenie w średnim zakresie obrotów. Uszy ma pieścić bardziej  chrapliwy dźwięk przy niskich obrotach, przeistaczający się w intensywny ryk, kiedy wskazówka obrotomierza zbliży się do odcięcia (może po prostu będzie go słychać?...)
Również podwozie zostało ulepszone, a konkretnie chodzi o nowy teleskopowy widelec Showa Dual Bending Valve oraz ulepszone przednie klocki hamulcowe firmy Nissin.
Kanciasta stylistyka oraz oba światła bazujące wyłącznie na diodach LED to ukłon w stronę nowoczesności.

Z drugiej strony stalowa rama i moc 91 KM są zdecydowanie bliżej CBR 600 F2 z 1992 niż obecnie panujących trendów. Za to Honda się chwali, że zbiornik paliwa (17,5 litra) pozwala na przejechanie ponad 350 km, czyli spalanie poniżej 5 l/100 km.

Dane techniczne Honda CB 650 F rocznik 2017 (CBR 650 F)
SILNIK  
Typ Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy, zasilany wtryskiem
Pojemność 649 cm³
Średnica i skok tłoka 67,0 x 46,0 mm
Stopień sprężania 11,4:1
Moc maksymalna 91 KM (67kW) /11000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 64 Nm / 8000 obr./min.
Pojemność miski olejowej 3,5 l
ELEKTRYKA
Akumulator 12 V/8,6 Ah
Alternator  343 W
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegów
Napęd tylnego koła łańcuch
RAMA  
Typ stalowa
ZAWIESZENIE
Przód: widelec teleskopowy, Showa DBV, śr. goleni 41 mm
Tył: centralny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Opony: przód 120/70ZR17 M/C (58W), tył 180/55ZR17 M/C (73W)
Hamulce 2 tarcze o średnicy 320 mm z przodu, tarcza o średnicy 240mm z tyłu
WYMIARY I MASY
dł. x szer. x wys. 2110 x 775 x 1120 mm (2110 x 755 x 1145 mm)
Rozstaw osi 1450 mm
Kąt główki ramy 25,5o
Wyprzedzenie 101 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Prześwit 150 mm
Masa gotowego do jazdy 208 kg (213 kg)
Zbiornik paliwa 17,3 l
Zużycie paliwa 4,76 l/100 km

zobacz galerię

Zobacz również:
Promocja SWM na enduro RS 500 R! Możesz zaoszczędzić nawet 4000 zł i wyłapać jeszcze darmowe gadżety. Jeśli szukasz mocnego enduro, za rozsądną kasę...
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA