[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Honda CB 650 R - elegancki naked

Klasa motocykli neo-retro to połączenie klasyki z nowoczesnością. Honda zaprezentowała właśnie CB 650 R, czyli kolejną odsłonę nakeda o minimalistycznym i surowym stylu. 

CB 650 R przykuwa uwagę, bo została zaprojektowana w podobny sposób co przepiękna CB 1000 R. Surowy, minimalistyczny, elegancki i jednocześnie nowoczesny design sprawiają, że nie przejdziesz obojętnie obok tej maszyny.

Honda CB 650 R 2019

Serce bijące w CB to czterocylindrowiec pochodzący od CB 650 F. W sumie to CB 650 R zostało stworzone na bazie tego motocykla. Z tym, że jest nieco lżejsze i lepiej wyposażone. Masa pojazdu zatankowanego pod korek wynosi 202 kg (CB F waży 208 kg).

REKLAMA

R-ka według obietnic ma być też bardziej elastyczna w średnim zakresie obrotów i wkręcać się nieco wyżej (czyli do 12 000 obr/min zamiast do 11 000 obr/min). Dodatkowo Japończycy uzbroili jednostkę napędową w sprzęgło assist & slipper (antyhopping). W sprawnym przenoszeniu mocy i momentu na tylne koło pomagać będzie kontrola trakcji HSTC (w standardzie).

Zobacz też: Jaki kask motocyklowy wybrać? Test 14 kasków integralnych



REKLAMA

 

Neo Sports Café

CB z silnikiem 650 cm3 jest uzupełnieniem neo-klasycznej oferty Japończyków. Ludzie z Hondy twierdzą, że linia ta łączy motocykle typu naked i café racer. Trudno się z tym nie zgodzić.

REKLAMA

Przednie zawieszenie to widelec SFF marki Showa o średnicy 41 mm. Tył amortyzuje regulowany monoshock. Za hamowanie odpowiadają czterotłoczkowe hamulce, które wgryzają się w dwie tarcze o średnicy 310 mm. CB 650 R posiada też oczywiście przedni reflektor LED charakterystyczny dla motocykli z rodziny Neo Sports Cafe.

Moc - 95 KM przy  12 000 obr/min. 
Moment obrotowy - 64 Nm przy 8 500 obr/min.
Masa z płynami - 202 kg.

Motocykl będzie dostępny również w wersji zablokowanej do 35 kW dla posiadaczy prawa jazdy A2. Do wyboru cztery wersje kolorystyczne: czarna, czerwona, niebieska i srebrna. Galeria zdjęć poniżej. 

Zobacz też: Zimowe rękawice motocyklowe - recepta na jesień



REKLAMA

 

REKLAMA

Film -> https://www.youtube.com/watch?v=aTkcVm5n5ZI

 

 

Dane techniczne CB 650 R:

Silnik czterocylindrowiec, 4 zawory na cylinder, DOHC, 649 cm3
Średnica x skok 67,0 x 46,0 mm
Moc 95 KM przy  12 000 obr/min
Moment obrotowy 64 Nm przy 8500 obr/min
Skrzynia manulana, 6 biegów
Zawieszenie

Przód: widelec upside-down 43 mm Showa SFF

Tył: monoshock z regulacją

Hamulce

Przód: dwie tarcze 310 mm, zaciski czterotłoczkowe

Tył: tarcza 240 mm

Masa z płynami 202 kg
Bak paliwa 15,4 l

zobacz galerię

Zobacz również:
Szał na drogach nie występuje tylko w naszym kraju. To nie tylko polski kierowca jest agresywny i bezmyślny. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich ale jednak w naszym kraju wielu kierowców staje się podczas jazdy Michaelem Schumacherem i tak samo jak ten niemiecki kierowca nie zawsze grają oni czysto.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij