CB 650 R przykuwa uwagę, bo została zaprojektowana w podobny sposób co przepiękna CB 1000 R. Surowy, minimalistyczny, elegancki i jednocześnie nowoczesny design sprawiają, że nie przejdziesz obojętnie obok tej maszyny.
Honda CB 650 R 2019
Serce bijące w CB to czterocylindrowiec pochodzący od CB 650 F. W sumie to CB 650 R zostało stworzone na bazie tego motocykla. Z tym, że jest nieco lżejsze i lepiej wyposażone. Masa pojazdu zatankowanego pod korek wynosi 202 kg (CB F waży 208 kg).
R-ka według obietnic ma być też bardziej elastyczna w średnim zakresie obrotów i wkręcać się nieco wyżej (czyli do 12 000 obr/min zamiast do 11 000 obr/min). Dodatkowo Japończycy uzbroili jednostkę napędową w sprzęgło assist & slipper (antyhopping). W sprawnym przenoszeniu mocy i momentu na tylne koło pomagać będzie kontrola trakcji HSTC (w standardzie).
Zobacz też: Jaki kask motocyklowy wybrać? Test 14 kasków integralnych