Honda CB 650 R - liczyliśmy na więcej

Po większych zmianach wprowadzonych w Hondzie CB 650 R w ubiegłym roku, w tym sezonie cieszyć się będziemy tylko nowymi kolorami. 

Honda CB 650 R Honda

W ubiegłym roku Honda CB650R przeszła poważniejszy lifting. W modelu na sezon  2021 zastosowano widelec USD Showa, z goleniami o średnicy  41 mm. Jest to widelec typu Separate Function Big Piston SFF-BP, w którym pomiędzy obie golenie rozdzielone zostały funkcje tłumienia. Dodatkowo czterocylindrowy silnik został dostosowany do normy Euro5, przy czym warto podkreślić, że w tym przypadku dopasowanie obyło się bez obniżenia mocy. Kolejnymi zmianami było poprawienie czytelności wyświetlacza LCD oraz zamontowanie gniazda USB pod kanapą. Liftingowi poddano reflektor podobni jak boczne osłony i tylny.

Zmiany w modelu  na sezon 2022 ograniczają się do nowej wersji kolorystycznej: Sword Silver Metallic. Motocykl będzie też oferowany w następujących lakierowaniach : Mat Gunpowder Black Metallic, Candy Chromosphere Red, Mat Jeans Blue Metallic. 

 

Mat Gunpowder Black Metallic z nowymi pomarańczowymi akcentami i Grand Prix Red.

Czy to wystarczy by przyciągnąć klientów? Naszym zdaniem ogromnym atutem Hondy CB 650 R ciągle jest jej czterocylindrowy silnik, który powoli staje się ginącym gatunkiem w klasie tanich, popularnych nakedów.

 

Dane techniczne Honda CB 650 R 

SILNIK  
Silnik  Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy, PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Przeniesienie napędu  sterowane mechanicznie, wielopłytkowe sprzęgło mokre, skrzynia sześciobiegowa, napęd tylmnego koła łańcuchem 
Elektryka  elektryczny rozrusznik, alternator 370 W, akumulator 12V/8,6 Ah
Pojemność skokowa 649 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka 67,0 mm x 46,0 mm
Stopień sprężania 11.6:1
Moc maksymalna 95,2 KM (70 kW) przy 12 000 obr/min
Maks. moment obrotowy 63 Nm przy 9 500 obr/min
Rama Stalowa 
Zawieszenia  Przód - widelcem upiside down Showa Big Piston Średnica goleni 41 mm, tył - centralny amortyzator z regulowanym napięciem wstępnym spręzyny. 
Hamulce  dwie tarcze hamulcowe z przodu o srednicy 310 mm, z tyłu jedna trarcza hamulcowa o śr. 240 mm, ABS
Wymiary i masy   
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2120 x 750 x 1150 mm
Rozstaw osi 1450 mm
Kąt pochylenia kolumny 25.5°
Wyprzedzenie 101 mm
Wysokość siedziska 810 mm
Prześwit 150 mm
Masa własna 202,5 kg
Zbiornik paliwa 15,4 l

 

 

 

Zobacz również:
Offroadowa Yamaha Tricity? Tak właśnie koncept pokazał producent podczas odbywających się w Tokio targów Riscon. Trójkołowiec ma pomóc w walce z klęskami żywiołowymi.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA