[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.0

Honda CB125R i CB300R: na prawko A1 i A2

Oto CB300R, czyli nowe nakedy z japońskiej stajni. Maszyny z serii Neo Sport Cafe wyglądem nawiązują do większego brata - CB1000R. Idealny sprzęt dla bikerów z prawkiem A1 i A2!

Na tegorocznych targach EICMA Honda zaskoczyła nas kilkoma premierami. Między innymi Interceptorem CB4, Monkey 125, Africą Twin Adventure Sports, czy CB1000R. Nie zabrakło również małych nakedów, które są skierowane do motocyklistów posiadających prawo jazdy kategorii A1 i A2. Motocykle przykuwają uwagę, bo zostały zaprojektowane podobnie co przepiękna CB1000R. Surowy, minimalistyczny, elegancki i jednocześnie nowoczesny design sprawiają, że nie przejdziesz obojętnie obok tych maszyn. 

CB125R

Malutki silnik 125-tki nie zrzuci Cie z kanapy, ale to przecież sprzęt dla początkujących. Jednostka napędowa generuje 13,3 KM i 10 Nm. Według producenta połyka zaledwie 2l/100 km i waży 126 kg. Oprócz ciekawego designu ma jeszcze ABS, zawieszenie USD i wyświetlacz LCD. To zdecydowanie ciekawszy zawodnik niż jego poprzednik YBR!

REKLAMA

CB125R

Targi EICMA Mediolan 2017 - PREMIERY

CB300R

To konkurent dla Yamahy MT-03 i KTM Duke 390, który ma trafić w ręce posiadaczy prawka A2. Czy jest wystarczająco dobry żeby wygrać? Fakt, faktem jest lżejszy - 146 kg z płynami. Niestety silnik nie powala osiągami - 31 KM sprawia, że przeciwnicy zostawiają Hondę w tyle. Mimo to liczymy, że maszyna znajdzie swoich fanów, bo wyróżnia się wyglądem, ma swój styl i jest  podobna do tysiączki. Spalanie na poziomie 3,3 l, zawiasy upside-down, wyświetlacz LCD i dobre heble Brembo to dodatkowe atuty CB. 

CB300R

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij